بازدید مشاور شهردار تهران از جشنواره مادر و کودک در شهرری

شهرری(پانا)- مشاور شهردار تهران در امور بانوان با حضور در مجموعه شهربانو منطقه 20 گفت: استفاده از پتانسیل NGO ها برای فعالیت در واحدهای تحت پوشش این مجموعه موجب ارائه خدمات بهینه به شهروندان می شود.

کد مطلب: ۸۶۱۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مشاور شهردار تهران از جشنواره مادر و کودک  در شهرری

فاطمه راکعی ضمن بیان این مطلب بر انجام طرح های پژوهشی، تعیین وضع موجود و برنامه ریزی برای اجرای برنامه های هدفمند تاکید و با اشاره به اهمیت ارتقاء سلامت بانوان و خانواده ها اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت مراکز کوثر می توان در راستای طبخ و عرضه غذاهای سنتی استفاده شود.

وی ادامه داد: برنامه ریزی برای اجرای ورزش همگانی و فراهم کردن امکانات برای حضور فعال بانوان در بوستانها برای حفظ سلامت آنان ضروری است.

فرهاد افشار شهردار منطقه 20 نیز در جریان این بازدید به نقش و اهمیت حضور بانوان در تاریخ اسلام اشاره کرد و افزود: نقش بانوان در جامعه کنونی تغییر کرده و با تغییر رویکردهای سنتی، جایگاه و اثربخشی آنان در خانواده ها و جامعه ارتقاء یافته است.

وی به اهمیت مراکز ویژه بانوان نظیر مجموعه شهربانو اشاره و تاکید کرد: با برنامه ریزی برای حضور امن بانوان در مکانهایی که برای آنان امنیت و شادابی فراهم می کند و کیفی سازی مجموعه های فرهنگی نظیر شهربانو امکان بهره مندی بیش از پیش آنان فراهم خواهد شد.

شایان ذکر است، جشنواره مادر و کودک با استقرار 8 ایستگاه شامل نقاشی روی دیوار، کاردستی با مواد بازیافتی، منچ بازی، خلاقیت با گل و آشپزی در محوطه داخلی مجموعه شهربانو برپا شد.

/خبرنگار: صبا صولتی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار