نظری،عضو شورای شهر: نمایندگان اقشار و انجمن‌ها فرصت سخنرانی و گزارش در صحن شورا را داشته باشند

تهران (پانا) - رئیس ستاد توان‌افزایی و حمایت از فعالیت‌های سازمان های مردم نهاد شورای شهر تهران پیشنهاد کرد که نمایندگان اقشار و انجمن‌ها و گروه‌های مختلف از صحن و جلسات شورا سهم داشته باشند و در مناسبت‌های مختلف، فرصت سخنرانی این افراد داده شود.

کد مطلب: ۸۶۰۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد
نظری،عضو شورای شهر: نمایندگان اقشار و انجمن‌ها فرصت سخنرانی و گزارش در صحن شورا را داشته باشند

حجت نظری در نود و دومین جلسه شورا گفت: من هم روز تهران به همه شهروندان و همینطور هفته نیروی انتظامی را به سردار رحیمی و هیات همراه تبریک می‌گویم. تشکر ویژه‌ای از نیروی انتظامی دارم به واسطه اتفاق خوشایندی که درباره خیابان ورزش افتاد و در این راستا خیلی به ما کمک کردند و انتظار داریم این تعامل مجموعه پلیس و همینطور راهور تهران بزرگ با مدیریت شهری ادامه‌دار باشد.

وی در ادامه سخنان خود افزود: در طول دهه‌های گذشته سیاست‌گذاری‌ها، تمرکز منابع و مراکز خدماتی و مواردی از این دست، همگی سبب شده تا شهر تهران ویژگی منحصر به فردی در مقایسه با دیگر شهرهای کشور داشته باشد.

نظری اظهار کرد: همین ویژگی نیز تهران را به شهری بدل کرده که عمدتا بیشترین جمعیت اقشار و گروه‌های خاص، اعم از آسیب‌دیده یا در معرض آسیب نیز در این شهر ساکن هستند.

رئیس کمیته مشارکت‌های شورا گفت: پیشنهاد بنده به خودمان در شورای شهر تهران و خطاب به هیات رئیسه است. بدیهی است که ما، نماینده تمام جامعه، اعم از کسانی که به ما رای دادند یا به رقیب ما یا حتی در انتخابات شرکت نکردند هستیم. می‌خواهم پیشنهاد کنم تا نمایندگان اقشار و انجمن‌ها و گروه‌های مختلف از صحن و جلسات شورا سهم داشته و در مناسبت‌های مختلف، فرصت سخنرانی به نمایندگان یا کارشناسان مربوط به این عزیزان در صحن شورای شهر تهران، ری و تجریش داده شود.

وی افزود: بدون شک اینکه ما بتوانیم بدون واسطه از نظرات و دغدغه‌های تمامی اقشار شهر با خبر شویم، علاوه بر اینکه در تصمیم‌گیری‌ها و سیاست‌گذاری‌های مان موثر است، می‌تواند تریبونی را در اختیار این عزیزان قرار دهد تا در حضور خبرنگاران و مردم عزیز مطالبات و مسائل خود را بیان کنند.

نظری خاطرنشان کرد: مشخصا پیشنهاد می‌کنم در روز جهانی کودک و روز جهانی توان‌یابان، از کنش‌گران این حوزه‌ها دعوت شود تا جهت بیان دغدغه‌ها و نیازهای حوزه فعالیت خود در صحن شورا صحبت کنند. روز جهانی سالمند را پشت‌سر گذاشتیم، اما می‌شود در سال‌های پیش‌رو، همین اتفاق برای آن بخش و دیگر حوزه‌ها نیز تکرار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار