کشف 59 میلیارد ریال کالای احتکار شده در سیستان و بلوچستان

زاهدان(پانا) - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از 59 میلیارد ریال کالای احتکار شده در بازرسی از 11 انبار خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۹۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد
کشف 59 میلیارد ریال کالای احتکار شده در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری پلیس سردار محمد قنبری گفت: در راستای برخورد با اخلالگران و مفسدان اقتصادی عملیات گسترده، با حضور تیم‌هایی از پلیس امنیت عمومی، آگاهی و دیگر یگان‌های عملیاتی به مدت 72 ساعت، با بررسی گزارش‌های مردمی و مطالعات و تحقیقات میدانی در سطح استان اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این عملیات گسترده ماموران انتظامی استان سیستان و بلوچستان 11 انبار بزرگ کالاهای احتکار شده در شهرهای زاهدان، زابل، سرباز، سراوان و مهرستان را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ماموران انتظامی پس از هماهنگی های قضائی به همراهی نمایندگان اداره تعزیرات و اداره صنعت و معدن وارد عمل شدند و در بازرسی از این انبارها 358 تن و 270 کیلوگرم انواع حبوبات، 20تن شکر، 18 تن برنج، 6تن و300 کیلوگرم چای، 2 تن قند، ۱۳ تن و ۶۰۰ کیلوگرم آرد خبازی، ۱۰ تن روغن قنادی ، 18 تن و 540 کیلوگرم روغن خوراکی، 45 تن و 250کیلوگرم مواد پیش ساخته شیرخشک، سه هزار و 429 دستگاه انواع لوازم خانگی شامل یخچال، ماشین لباسشویی، کولرگازی، آبگرمکن، بخاری، کولرآبی و جاور برقی، پنکه رومیزی، و 54 هزار عدد انواع پوشک بچه احتکار شده کشف کردند.

وی با بیان اینکه ارزش کالاهای کشف شده بنا به نظر کارشناسان 59 میلیارد و 469 میلیون و 780 هزار ریال برآورد شده است ، خاطر نشان کرد: همه این انبارها پلمب و افراد متخلف در این خصوص دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار قنبری با تشکر از همکاری آگاهانه شهروندان با پلیس در اجرای موفقیت آمیز این عملیات گسترده گفت: از شهروندان می خواهیم چنانچه اطلاعی از دپوی کالا دارند موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به ماموران پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری و برخورد قانونی با متخلفان اقدام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار