مدیر آموزش و پرورش بهبهان خبر داد:

کارسوق دانش آموزان بهبهانی به مرحله کشوری مسابقات علوم اعصاب شناختی راه یافت

بهبهان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش بهبهان از راهیابی کارسوق "نیوپالس" دبیرستان استعدادهای درخشان شهید ناصری به مرحله کشوری پنجمین دوره مسابقات علوم اعصاب شناختی خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۹۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد
کارسوق دانش آموزان بهبهانی به مرحله کشوری مسابقات علوم اعصاب شناختی راه یافت

رسول عبدی پور در این خصوص اظهار کرد: مسابقات دانش آموزی علوم اعصاب شناختی در پنجمین دوره از پاییز 96 بصورت کارسوق های قطبی در سراسر کشور آغاز به کار کرد.

وی در ادامه افزود: این مسابقات به منظور آشنایی دانش آموزان با حوزه علوم شناختی، ترویج و ارتقاء این دانش در فضاهای علمی-آموزشی و با هدف جذب مغزهای علاقمند به مطالعه مغز در بین دانش آموزان هر ساله با مشارکت مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و ادارات کل آموزش و پرورش استان ها در دبیرستان علامه حلی تهران برگزار می شود.

عبدی پور افتخارات دانش آموزان توانمند شهرستان بهبهان در فعالیت های علمی را چشمگیر خواند و بیانکرد: کارسوق دانش آموزان ساعی و مستعد دبیرستان استعدادهای درخشان شهید ناصری با عنوان "نیوپالس" توانست با افتخار به مرحله کشوری پنجمین دوره مسابقات علوم اعصاب شناختی راه یابد.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان اضافه کرد: اعضای تیم نیوپالس شرکت کننده در پنجمین دوره مسابقات کشوری علوم اعصاب شناختی از شهرستان بهبهان، علی دقایقی، امیرحسین عالیان، امید زرگر و ساسان لک با راهنمایی مصطفی فوادی هستند.

عبدی پور در پایان ضمن تبریک کسب این موفقیت علمی به مدیر، دبیران و دانش آموزان پرتلاش دبیرستان استعدادهای درخشان شهید ناصری بویژه کارسوق نیوپالس، برای آنان آرزوی موفقیت و تندرستی کرد.

گفتنی است؛ مرحله کشوری پنجمین دوره مسابقات علوم اعصاب شناختی از 11 تا 13 مهرماه 97 با حضور تیمهای برگزیده از سراسر کشور در دبیرستان علامه حلی تهران برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار