امام جمعه اردبیل:

توطئه های آمریکا به دست بسیجیان شکسته می شود

اردبیل(پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: بسیجیان با خنثی کردن توطئه های آمریکا و متحدانش علیه نظام جمهوری اسلامی به دشمنان اجازه دخالت در کشورمان را نخواهند داد.

کد مطلب: ۸۵۹۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد
توطئه های آمریکا به دست بسیجیان شکسته می شود

آیت الله سید حسن عاملی در رزمایش اقتصادی محمد رسول الله (ص) در اردبیل افزود: کشور ما در برابر توطئه های دشمنان یکپارچه است و استکبار جهانی نخواهد توانست بین ملت اختلاف آفرینی کند .
وی بیان کرد: شوکت بسیجیان همواره در طول انقلاب یاری گر نظام و آرمان های انقلاب بوده و در حال حاضر نیز در برابر جنگ اقتصادی دشمن سربلند خواهد بود .
عاملی گفت: اشتهای توطئه آمیز استکبار جهانی علیه این ملت تمام نشدنی است و اگر اسیر آنها شویم ، تاریخ و هیبت ما خواهد شکست .
امام جمعه اردبیل افزود: اگر دشمن بداند ملت ما منفعل است و یکپارچه نیست رهایمان نخواهد کرد و تمام راه های موفقیت و عزت را بر ملت ما خواهد بست .
وی اجتماع بی ریا و خودجوش بسیجیان را گوشمالی سختی برای دشمن دانست و گفت: دشمن با دیدن این اجتماع با عصبانیت از صحنه دخالت محو خواهد شد .
وعاملی ادامه داد : این ملت 40 سال است با چنگ و دندان و خون پاک شهدا از انقلاب محافظت کرده اند و بعد از این هم اجازه نفوذ بیگانه را نخواهند داد .
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل هم از آغاز اجرای این رزمایش در سراسر کشور از 9 شهریورماه خبر داد .
سردار جلیل بابازاده افزود: این رزمایش تا 29 شهریور به صورت منطقه ای و شهرستانی برگزار می شود .
وی بیان کرد: در این رزمایش 700 هزار نفری در کشور 10 هزار بسیجی از اقشار مختلف در استان اردبیل حضور یافته و یکپارچگی خود را در برابر هجمه های اقتصادی دشمن به نمایش گذاشتند .
وی گفت: مردم غیور و ایثار گر ما در طول هشت سال جنگ تحمیلی در اوج غربت اسلام و امام (ره) وجبی از خاک کشور را به دشمن ندادند و در حال حاضر نیز تا آخرین قطره خون از خاک کشور و انقلاب اسلامی محافظت خواهند کرد .
گفتنی است:در این رزمایش که در ورزشگاه رضازاده اردبیل برگزار شد 41 گردان بسیجی حضور داشتند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار