به منظور بررسی موضوع و دلجویی از معلمان آسیب دیده انجام شد:

حضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل در جمع معلمان دبستان شهید قلی زاده مشهد

مشهد (پانا)- معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی به نمایندگی از مدیرکل این سازمان و به منظور بررسی موضوع و دلجویی از معلمان آسیب دیده در درگیری دو روز گذشته ، در جمع معلمان دبستان شهید قلی زاده مشهد حاضر شد.

کد مطلب: ۸۵۹۴۷۴
لینک کوتاه کپی شد

ابوالحسن حقیقی که به همراه رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه دو مشهد ، مشاور مدیرکل، رئیس ادارات حقوقی و روابط عمومی و نماینده حراست اداره کل در این مدرسه حاضر شده بود، در این نشست صمیمی با محکوم کردن هرگونه هتک حرمت به معلم و ایجاد فضای تنش در مدارس تاکید کرد: اداره کل آموزش و پرورش و شخص مدیرکل با جدیت پیگیر روشن شدن ابعاد مختلف این موضوع بوده و قطعا با هماهنگی هایی که از سوی این اداره کل با مراجع انتظامی و قضایی صورت گرفته ، برخورد جدی با عاملان این حادثه تلخ صورت می پذیرد.

وی معلمان را قشر مرجع و مورد احترام و اطمینان جامعه ذکر کرد و افزود: قطعا اگر موردی در مدارس ما و در حوزه عملکرد همکاران فرهنگی وجود دارد مسیرهای قانونی برای برخورد با مشکلات و ایجاد رضایتمندی در دانش آموزان و اولیاء پیش بینی شده که باید در این موارد از همین مسیرهای قانونی اقدام کرد.

وی درپایان با دلجویی از دو معلم آسیب دیده ، برخورد قضایی با افراد خاطی این پرونده که موجب ایجاد نگرانی برای معلمان ، دانش آموزان و اولیاء این مدرسه شدند را خواستار شد.

گفتنی ست مهدی مجیدی فرد مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی هم در رابطه با اتفاقی که در این مدرسه روی داد گفت: درخصوص جزئیات و علل و عوامل حادثه تیم ارزیابی اداره کل آموزش و پرورش استان در حال بررسی موضوع است.

وی با ناراحت کننده توصیف کردن این اتفاق تصریح کرد: ما قانون را بهترین مرجع برای پیگیری و حل مشکلات می دانیم و نباید هتک حرمت به مدرسه و یا مقام معلم صورت گیرد.

وی با تاکید بر این که هر عملی که فضای تحصیل دانش آموزان را ملتهب کند از طرف آموزش و پرورش محکوم است گفت: تیم های ارزیابی عملکرد و بخش های دیگر از جمله حراست و پلیس با جدیت در حال بررسی موضوع هستند و از هر طرفی تخلفی صورت گرفته باشد ما پیگیری خواهیم کرد.

وی در خصوص وضعیت سلامتی معلمان اظهار داشت: معلمان در سلامت کامل به سرمی برند و از بیمارستان مرخص شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار