رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان:

تبیین دستاوردهای انقلاب، مسئله‌ای حیثیتی و انقلابی است

سمنان (پانا) - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، با تاکید بر اینکه ورود به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردهای آن، کاری صرفا اداری نیست، افزود: بی شک تبیین این دستاوردها، مسئله‌ای حیثیتی و انقلابی است.

کد مطلب: ۸۵۹۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد
تبیین دستاوردهای انقلاب، مسئله‌ای حیثیتی و انقلابی است

حجت الاسلام غلامرضا قندهاری، در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم یوم الله 13 آبان و همچنین در ستاد هماهنگی و اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با حضور کلیه مدیران و مسئولین فرهنگی استان، بر ضرورت هوشیاری در برابر اقدامات و توطئه‌های دشمنان تأکید و تصریح کرد: هدف نهایی دشمنان تضعیف نظام اسلامی و تضعیف ولایت‌فقیه است.

وی با اشاره به راه‌های مقابله با این توطئه دشمنان اظهار داشت: دوستداران ولایت فقیه باید در این شرایط منویات رهبری معظم انقلاب را در جامعه بسط و گسترش دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، بر ضرورت توجه به بصیرت افزایی در جامعه تأکید کرد و گفت: در این شرایط خاص که دشمن همه توجه و تمرکز خود را بر روی رکن رکین و ستون خیمه انقلاب گذاشته باید بیش از همیشه به امر بصیرت در جامعه توجه شود.

قندهاری، به اهمیت ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره داشت و افزود: مراسم های ایام الله انقلاب اسلامی از حساسیت بالایی برخوردار است و باید به نحو احسن انجام شود.

وی با بیان اینکه دشمن متوجه شد که انقلاب متکی بر مردم را نمی‌تواند از بین ببرد برای همین بر مردم تمرکز کرده تا آنها را نسبت به نظام دلسرد و مایوس کند، اضافه کرد: به علت اینکه نظام اسلامی از پشتوانه مردمی برخوردار می باشد، تاکنون توطئه های دشمنان همواره بی اثر شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان اظهار کرد: سال هاست دشمنان انقلاب اسلامی با حربه های مختلف به دنبال تضعیف انقلاب و ارزش های آن هستند و در ماه های اخیر هم با تحریم های اقتصادی سعی در ناامید کردن مردم نسبت به این ارزش ها دارند.

قندهاری افزود: حالا که دشمنان توان مقابله نظامی با ایران را در خود نمی بینند، سعی کرده اند با استفاده از جنگ روانی و اقتصادی مردم را در برابر مسئولان قرار داده و آنان را نسبت به انقلاب دلسرد کنند که به رغم وجود مشکلات موجود هنوز هم نتوانسته اند به خواسته های خود دست یابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار