مدیر کل کمیته امداد خراسان جنوبی خبر داد:

948 آموزشگاه استان ، میزبان جشن عاطفه ها

بیرجند (پانا) – مدیر کل کمیته امداد خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه ها در مدارس استان گفت: در این مرحله از جشن عاطفه ها، 948 مدرسه استان حضور داشتند.

کد مطلب: ۸۵۹۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
948 آموزشگاه استان ، میزبان جشن عاطفه ها

رضا سلم آبادی مدیرکل کمیته امداد استان خراسان جنوبی صبح امروز در مراسم برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه که در مدرسه دخترانه شاهد دختران دوره دوم بیرجند به طور نمادین برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشن عاطفه ها هر ساله در 2 مرحله صورت می گیرد .

وی با اشاره به اینکه شعار جشن عاطفه ها در مرحله ی دوم لبخند مهر بسته به لبخند شماست افزود: 117 هزار پاکت در سطح استان چاپ و توزیع کرده ایم .

سلم آبادی با بیان اینکه در اولویت اول برای اهدایی کمک ها، دانش آموزاننیازمندانی اند که در مدارس هستند.اظهارکرد: بیشتر کمک ها از مدارس واقع در مناطق غنی جمع آوری می شود .

مدیر کل کمیته امداد استان ادامه داد: درمرحله ی اول جشن عاطفه ها بالغ بر 1 میلیارد و 980 میلیون تومان جمع آوری شده است که نسبت به زمان مشابه کمک های جمع آوری شده 60 درصد افزایش داشته است.

وی در پایان گفت: این کمک ها با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) ، اداره کل آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی استان جمع آوری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار