مراسم «مهر عاطفه‌ها» فردا 11 مهر برگزار می‌شود

تهران (پانا) - هرساله در مهر سازمان دانش‌آموزی با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) جشن عاطفه‌ها را برای کمک به دانش‌آموزان حمایت‌پذیر برگزار می‌کند.

کد مطلب: ۸۵۸۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد
مراسم «مهر عاطفه‌ها» فردا 11 مهر برگزار می‌شود

به گزارش روابط‌عمومی سازمان دانش‌آموزی، به دلیل تقارن آغاز سال تحصیلی با ماه محرم، امسال مراسم «جشن عاطفه‌ها، با عنوان «مهر عاطفه‌ها» فردا چهارشنبه (11 مهر) در سراسر کشور برگزار می‌شود.

این مراسم با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند و با همکاری تشکل پیشتازان و کمیته امداد امام خمینی (ره)در مدارس سراسر کشور برگزار می‌شود.

در این راستا پاکت‌هایی به دانش‌آموزان داده شده که مبالغ اهدایی خود را داخل آن قرار داده در صندوق‌هایی که در مدارس تعبیه شده، می‌ریزند.

مراسم نمادین «مهر عاطفه‌ها» در مدرسه شایسته منطقه 11 تهران برگزار خواهد شد. در این مراسم اهتمام بر انعقاد تفاهم‌نامه‌ای میان این دو نهاد با عنوان شبکه نیکوکاری مدارس برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی به صورت متمرکز در طول سال تحصیلی از سطح مدارس برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند خواهد شد.

سال گذشته 67 میلیون 72000 دانش‌آموز در این مراسم شرکت کردند که بیش از 41 میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری و توسط مدیران مدارس بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار