رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری بیرجند خبرداد:

راه اندازی جمعه بازار خودرو تا پایان مهر در بیرجند

بیرجند (پانا) ـ رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری بیرجند گفت:جمعه بازار خودرو تا پایان مهر در محل چهارشنبه بازار فعلی بیرجند راه اندازی می شود.

کد مطلب: ۸۵۸۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی جمعه بازار خودرو تا پایان مهر در بیرجند

حسن خسروی رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری بیرجند گفت: این بازار با هدف حذف واسطه گران و دلال های خودرو، ایجاد اشتغال، رفع نیاز شهروندان به این قبیل بازارها و تسهیل در ارائه خدمات خرید و فروش خودرو راه اندازی می شود.

خسروی با بیان اینکه تمام محوطه چهارشنبه بازار بهشتی بیرجند، روزهای جمعه به جمعه بازار ماشین اختصاص می یابد، افزود: مساحت این مکان بیش از 2 هکتار است و در برنامه ریزی صورت گرفته اقداماتی همچون کارشناسی، اصالت رنگ، تعیین مشکلات فنی خودرو و انعقاد قرارداد خرید خودرو دراین بازار انجام خواهد شد.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری بیرجند با بیان اینکه متقاضیان برای فروش خودرویشان، بر اساس نوع خودرو و تعرفه مشخص شده در این جمعه بازار، عوارض پرداخت می کنند، گفت: افرادی که قصد فروش خودروی خود را دارند می توانند در جمعه بازار خودرو حضور یابند تا در پارکینگ تعبیه شده، خودروی آنها توسط کارشناسان مجرب و مورد تأیید راهنمایی و رانندگی مورد بررسی قرار گیرد و قیمت گذاری شود.

وی از انعقاد تفاهم نامه بین شهرداری و پیمانکار برای راه اندازی جمعه بازار خبر داد و افزود: متقاضیان فروش موتورسیکلت، خودروهای سواری و سنگین می توانند از فرصت راه اندازی این بازار استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار