انتصاب سرپرست جدید اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - مراسم تکریم و معارفه رئیس اسبق و سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر با حضور معاون توسعه مدیریت و پشیبانی و مدیر حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۸۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب سرپرست جدید اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی اسلامشهر

در این مراسم فارسی معاون توسعه مدیریت و پشیبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران از فعالیتها و اقدامات صورت گرفته در طی سه سال فعالیت مدیریت رئیس قبلی اداره ارشاد منطقه در حوزه فرهنگ و هنر تقدیر نمود و باتبریک به مهدی پور به عنوان سرپرست جدیداداره ارشاد اسلامشهر خواستار تداوم فعالیتهای سازنده فرهنگی با بهره مندی از توان خوب پرسنل این اداره و همکاری آنان در تمام زمینه‌ها شدند .

سپس حسینی رئیس اسبق اداره فرهنگ و ارشاداسلامی اسلامشهر از تلاش‌ها، زحمات و همکاری‌های خوب وپرثمر همکاران و هنرمندان تقدیر کرد و به برخی از دستاوردهای جدید در تعامل با دستگاههای شهرستانی اشاره نمود.

وحید مهدی پور سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر نیزدرادامه به نقش مهم وسازنده فعالیت‌های جمعی و گروهی در پیشبرد اهداف و فعالیت‌های سازمانی اشاره و جدیت درکار و حرکت به سمت تعالی و رشد در حوزه‌های فرهنگی هنری را از جمله اهداف و دغدغه‌های خود دانست .

وی استفاده حداکثری از ظرفیت هنرمندان اسلامشهری را بعنوان یک راهبرد برای عملکرد آتی اداره عنوان کرد .

شایان ذکر است ،در این مراسم که باحضور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و مدیر حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار شد، از زحمات سید حسن حسینی رئیس اسبق تقدیرووحیدمهدی پوربه عنوان سرپرست جدیداداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر منصوب شد.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار