اپلیکیشن بشری ویژه فرهنگیان و معلمان منتشر شد

تهران (پانا) - مرکز ملی پاسخ‌گویی به سئوالات دینی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نرم‌افزار اندروید بشری ویژه معلمان سراسر کشور را برای دست‌یابی آسان به پاسخ سئوالات و شبهات دانش‌آموزی تدوین و در معرض فضای مجازی قرار داد.

کد مطلب: ۸۵۸۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد
اپلیکیشن بشری ویژه فرهنگیان و معلمان منتشر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دبیر خانه ستاد همکاری‌ها، مرکز ملی پاسخ‌گویی به سئوالات دینی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به همکاری قطب‌های راهبری فکری و فرهنگی و در راستای تعمیق باورهای دینی، سرویس مشاوره و پاسخ‌گویی ویژه‌ای را برای نخبگان فرهنگی، معلمان، مربیان، امامان جماعت و سایر فعالان فرهنگی تولید و روانه بازار کرد .

بر پایه این گزارش، پاسخ‌گویی در این سامانه در شش گروه قرآن، حدیث، اعتقادات، اخلاق، مشاوره و تاریخ از سوی کارشناسان فرهیخته به صورت مستند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام خواهد داد .

برای دست‌یابی به اپلیکیشن بشری با مراجعه به کافه بازار اندروید و سرچ واژه بشری فرایند نصب انجام خواهد شد و برای عضویت در مراحل دسترسی به اطلاعات این سامانه نیازی به درج اطلاعات و مشخصات فردی نیست و تنها با پر کردن فیلدهای ستاره‌دار امکان دستیابی و به محتوای آن و نیز تبادل سئوالات، شبهات و پاسخ‌های آن در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار