مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان مطرح کرد

"هرهفته هم‌رکابی" نمایش اراده مدیران شهری در توسعه دوچرخه‌سواری

اصفهان (پانا) - مدیر منطقه 3 شهرداری اصفهان گفت: طرح "هر هفته هم رکابی" از جمله طرح‌هایی است که با هدف توسعه فرهنگ دوچرخه سواری و با بروز اراده مدیران در حرکت در این مسیر انجام می‌شود.

کد مطلب: ۸۵۸۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد
"هرهفته هم‌رکابی" نمایش اراده مدیران شهری در توسعه دوچرخه‌سواری

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان با اشاره به برگزاری طرح "هرهفته، هم رکابی" اظهار داشت: با توجه به اینکه شعار هوای اصفهان را داریم از سال‌های قبل در دستور کار قرار گرفت و با توجه به رویکرد مدیریت شهری در زمینه حمل و نقل پاک و توسعه فرهنگ دوچرخه سواری، فعالیت‌هایی در این زمینه پیش بینی شد.

وی با بیان اینکه یکی از ارکان این توسعه همکاری و اراده خود مدیران شهری است، افزود: طرح "هر هفته هم رکابی" از جمله طرح‌هایی است که با هدف توسعه فرهنگ دوچرخه سواری و با بروز اراده مدیران در حرکت در این مسیر انجام می‌شود.

مدیر منطقه 3 شهرداری اصفهان بیان کرد: با توجه به ویژگی‌های خاص گردشگری، اقتصادی و تجاری در منطقه 3، مباحث ترافیکی و در مرکزیت شهر قرار داشتن، برای میزبانی از طرح " هر هفته هم رکابی" اعلام آمادگی کرده و پیش قدم شدیم.

وی با بیان اینکه هدف ما این است که شهروندان بدانند مدیریت شهری که شعار هوای اصفهان را بیان می‌کند خود پایبند به این شعار است، گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده میان شهرداری منطقه 3، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان و پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان، این طرح را سه شنبه هفته جاری اجرا می‌کنیم.

کارگر با بیان اینکه فراخوان حضور در این طرح به صورت عمومی بود که شامل مدیران شهری، اعضای شورای شهر، کارمندان و کارگران شهرداری می‌شود، خاطرنشان کرد: این برنامه سه شنبه 10 مهر، از ساعت 6:30 صبح از شهرداری منطقه 3 واقع در خیابان کمال به سمت میدان امام (ره) اجرا می‌شود و شرکت کنندگان پس از برنامه در محل کار خود حاضر خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار