برگزاری دومین گردهمایی دانش‌آموختگان وطلاب در حرم عبدالعظیم حسنی(ع)

شهرری(پانا)- با حضور بیش از ۱۴۰ طلبه جامعه‌الزهرا(س)دومین گردهمایی دانش‌آموختگان استانهای تهران و البرز با عنوان خانواده پایداراز سلسله‌همایش‌های با موضوع خانواده برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۸۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دومین گردهمایی دانش‌آموختگان وطلاب در حرم عبدالعظیم حسنی(ع)

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا(س) حجت‌الاسلام‌ حسین تهرانی در این رابطه اظهار کرد: جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به عنوان بزرگترین حوزه علمیه خواهران در جهان تشیع، در زمینه «تحکیم و تعالی خانواده و تشکیل و ترویج ازدواج»، رسالت عظیمی بر عهده دارد و هم اکنون با توجه به این که تعداد زیادی از دانش‌آموختگان و طلاب در حال تحصیل این مرکز در استان‌های تهران و البرز سکونت دارند، زمینه مناسبی جهت فعالیت و خدمت به نسل جوان مهیا است.

وی در ادامه بر لزوم توجه به نیازهای منطقه‌ای و استانی دانش‌آموختگان در امور علمی، آموزشی و پژوهشی تأکید کرد و افزود: ما برای تقویت و توسعه ظرفیت‌های علمی، فرهنگی و تبلیغی دانش‌آموختگان باید زمینه ارتباط هدفمند و مستمر آنان را با واحد تبلیغ و ارتباطات فراهم کنیم.

تهرانی ادامه داد: این همایش به منظور استمرار ارتباط با فارغ التحصیلان و طلاب در حال تحصیل و نیز برگزاری همایش‌های سلسله ای با رویکرد خانواده و سبک زندگی برنامه‌ریزی شده و این دوره با محوریت «مهارتهای فرزندپروری» تشکیل شد.

وی یادآورشد:دانش‌آموختگان جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها پس از اتمام دوره‌های تحصیلی و بازگشت به شهرستان، فعالیت‌های علمی، آموزشی و فرهنگی به عهده دارند که برای تعمیق و تأثیر بیشتر این فعالیت‌ها لازم است کارگاه‌های ویژه‌ای برای آنان طراحی و اجرا شود.

/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار