مدیر رادیو ایران: همواره خواسته ایم رسانه یکسویه نباشیم

تهران (پانا) - محمد جعفر محمدزاده مدیر شبکه رادیو ایران معتقد است، راه اندازی باشگاه مخاطبان فصل جدیدی از تعامل رادیو با مردم است.

کد مطلب: ۸۵۷۸۸۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیر رادیو ایران: همواره خواسته ایم رسانه یکسویه نباشیم

محمد جعفر محمدزاده مدیر شبکه رادیو ایران در گفت و گو با برنامه پلاک هشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره قهرمانان 8 سال جنگ تحمیلی؛ گفت: رادیو ایران که در گذشته ، بخصوص تنها رسانه کشور بوده، و در دوران دفاع مقدس نقش مهم و منحصر به فردی را ایفا کرد، در حال حاضر همواره وظیفه خود می دانیم در حوزه دفاع مقدس برنامه هایی را به صورت روزانه و هفتگی داشته باشیم. پلاک هشت در زمره این برنامه ها قرار دارد.
وی در ادامه به باشگاه مخاطبان اشاره کرد و خاطر نشان کرد: از آغاز دوره تصدی ام در رادیو ایران همواره خواسته ایم رسانه یکسو نباشیم از این جهت در راستای افزایش تعامل با مخاطبان تلاش های فراوان کرده ایم. راه اندازی باشگاه مخاطبان فصل جدیدی از تعامل رادیو با مردم است.
وی با بیان اینکه همه کسانی که علاقمند فرهنگ مقاومت و پایداری هستند می توانند عضو این باشگاه شوند و تمامی آثار خود را از اعم از صوت، عکس، نوشته و شعر ارسال کنند. بخشی که جنبه شنیداری و نوشتاری دارد در این برنامه پخش می شود، و بخش دیداری آثار در سایت رادیو ایران و دیگر شبکه های مجازی با نام صاحب اثر باز نشر می شود.
در پایان مراسم رونمایی از باشگاه مخاطبان پلاک هشت با حضور تنی چند از مدیران رادیو ایران در استودیو پخش برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار