معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ری تاکید کرد:

ضرورت ایجاد مجمع خیرین مدرسه سازشهرستان ری

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ری گفت: در فرمانداری پیگیر ایجاد مجمع خیرین شهرستان هستیم که درخصوص بازسازی مدارس نیز اقدامات خوبی صورت خواهد گرفت.

کد مطلب: ۸۵۷۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت ایجاد مجمع خیرین مدرسه سازشهرستان ری

مجتبی خانجانی با اشاره به بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: از دو ماه پیش در جلسات شورای آموزش پرورش تمهیدات لازم اتخاذ شده و محورهای عمده و مختلفی که مد نظر بود ساماندهی شده بود.

وی در ادامه گفت: تامین نیروی انسانی مهمترین محور شورای آموزش پرورش بود و در مقطع ابتدایی مشکل داشتیم که این موضوع مرتفع شد و همه کلاسها در مدارس شهرستان ری معلم دارند.

وی بحث سرویس های مدارس را دومین محور شورای آموزش پرورش عنوان کرد و افزود: شهرداری منطقه ۲۰ برای ساماندهی سرویس های ایاب و ذهاب دانش آموزان کار ویژه ای انجام داده و همزمان با آغاز سال تحصیلی نرم‌افزار موقعیت یابی آنی سرویس مدارس ری را راه‌اندازی کرده است که این نرم افزار تمام نقاط توقف، حرکت، سرعت و مراحل مسیر را کامل گزارش می دهد و اولیا در جریان وضعیت حرکت سرویس قرار می گیرند.

خانجانی درخصوص مدارس کهنسال که نیاز به تخریب و بازسازی دارند، تصریح کرد: مدارس قدیمی به هر حال در همه جا وجود دارد اما در کنار آن شهرری بهترین خیرین مدرسه ساز را دارد و بطور متوسط هر ماه یک مدرسه تحویل می دهند که از لحاظ نهضت مدرسه سازی سرانه قابل توجه و قابل قبولی در کشور است.

وی با بیان اینکه دو شیفته بودن مدارس شهرری به دلیل جمعیت زیاد شهرستان و در حاشیه تهران قرار گرفتن است، تصریح کرد: در فرمانداری پیگیر ایجاد مجمع خیرین شهرستان هستیم که یک بخش آن شامل مدرسه سازی می شود و بخش های دیگری نیز از جمله بهداشت و درمان را شامل می شود که من از تمام عزیزانی که شهروند شهرری هستند و یا علاقه به شهرری دارند دعوت می کنم عضو این مجمع خیرین شوند که از این پس ساماندهی این موضوع را نیز داشته باشیم و حتما درخصوص بازسازی مدارس نیز اقدامات خوبی صورت خواهد گرفت.

/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار