برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان ملارد

ملارد (پانا) - چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان ملارد به ریاست سرپرست فرمانداری منطقه تشکیل شد.

کد مطلب: ۸۵۷۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان ملارد

در این جلسه سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد درسخنانی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبداله (ع) و یاران باوفایش ، شهادت جمعی از هموطنان عزیز در حادثه تروریستی شهر اهواز را تسلیت گفت و این حرکت ناجوانمردانه را محکوم نمود.

توکلی کجانی فرا سیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و به مقام شامخ شهیدان و رشادت ها و ایثارگری ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس ادای احترام نمود .

وی در ادامه، فلسفه وجودی شورای اداری را هم افزایی و همدلی عنوان کرد و اعضای این شورا را همانند یک خانواده دانست که باید اولویت نخست آنها ارائه خدمت بیشتر و بهتر به مردم باشد .

حسین توکلی کجانی،سلامت ، نظم و اتحاد را ملاک کارها بیان کرد و افزود: مشکلات و معضلات سطح شهرستان ملارد زیرساختی ، اقتصادی و اجتماعی است که با تلاش و کوشش مسئولان بسیاری از آنها قابل حل و مرتفع شدن می باشد .

وی ایجاد و حفظ آرامش را که از تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) می باشد یادآور و دستور کار همگان ذکر کرد و گفت: به فضل خداوند و حمایت ائمه جمعه ، نماینده مجلس و همکاری روسای ادارات ، فصل جدیدی از تلاش و خدمت به دور از خط کشی های سیاسی در سطح شهرستان ملارد آغاز شده که با کار جهادی و تلاش شبانه روزی محقق خواهد شد .

سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد در ادامه بر کاربردی شدن جلسات به خصوص جلسه شورای اداری تاکید کرده و افزود: اعضای جلسات و کارگروه ها بایست مصوبات آن را دقیق مطالعه نموده و برای پیگیری و اجرای آنها تلاش کنند .

شایان ذکر است، در این جلسه ائمه جمعه ملارد و صفادشت نیزبه ایراد سخن پرداختند و پیرامون ضرورت تامین زیرساخت های شهرستان ، برخورد با طمع کاران و دست اندازان به بیت المال ، حضور مسئولان در بطن جامعه و رسیدگی به اشتغال و اقتصاد مردم توصیه هائی برای مسئولان ارائه نمودند.

محمودی نماینده مردم شهرستان های ملارد ، شهریار و صفادشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به سیاست جوانگرائی که توسط مقام معظم رهبری(مدظله العالی) شروع شده ، انتصاب سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد را تبریک گفت و برای شهرستان ملارد راهگشا دانست .

وی تصریح کرد ما هر چه داریم از دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس می باشد و از برنامه ریزی دولت و مجلس برای برگزاری باشکوه راهپیمائی عظیم اربعین حسینی خبر داد .

/ خبرنگار :فاطمه رضایی مدنی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار