افتتاح جشنواره رادیو شهدادر شهرقدس

شهرقدس (پانا) - همزمان با هفته دفاع مقدس جشنواره رادیو شهدا با حضور فرمانده سپاه شهر قدس در جوار دو شهید گمنام در پارک ولیعصر (عج) منطقه افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۵۷۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح جشنواره رادیو شهدادر شهرقدس

در این مراسم سرهنگ فیاض اللهیاری در سخنانی ضمن عرض تسلیت بمناسبت ایام عزای ابا عبدالله الحسین (ع) و شهدای کربلا و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هدف ما از برگزاری این برنامه آشنایی بیشتر با فرهنگ ایثار و شهادت به مردم به ویژه جوانان با رویکرد نرم افزاری است و افزود،در سال های گذشته نمایشگاه دفاع مقدس که نیاز به تجهیزات سخت افزاری بود اما امسال سعی داشتیم با رویکرد جدید بتوانیم در شناساندن رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تاثیر گذار باشیم.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس پیرو حادثه تروریستی روز ۳۱ شهریور عنوان کرد: دشمن فکر می کند به خیال خود می تواند کاری از پیش ببرد اما هنوز شناختی از ملت ما ندارد. با این حرکت های رکورد اتحاد و هم بستگی را در بین ملت ما با توجه به دستاوردهای جوانان ما در ۸ سال دفاع مقدس، مستحکم تر ساخت.
اللهیاری تاکید کرد:باید گرامی بداریم مقام مادران و همسران شهدا جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس را که با الگو گرفتن از حضرت فاطمه زهرا (س) که فرزندی چون امام حسین(ع) را تربیت می کند که نقاش اصلی حادثه کربلا می شود. آنها نیر فرزندانی را تربیت نمودند که توانستند دفاع مقدس بیافرینند.

خبرنگار: معراج محمودی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار