دیدار رئیس کل دادگستری لرستان و دادستان خرم آباد با مدیر کل آموزش و پرورش لرستان

خرم آباد ( پانا ) - به مناسبت آغاز سال تحصیلی رئیس کل دادگستری استان لرستان به همراه دادستان مرکز لرستان با مدیرکل آموزش و پرورش لرستان دیدار کرد

کد مطلب: ۸۵۶۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد
دیدار رئیس کل دادگستری لرستان و دادستان خرم آباد با مدیر کل آموزش و پرورش لرستان

در این دیدار که با حضور جعفر بدری رئیس کل دادگستری استان لرستان سعید رازانی دادستان مرکز لرستان و با حضور معاونین و روسای ادارات اداره کل آموزش و پرورش لرستان در دفتر مدیر کل تشکیل شد مهمترین عناوین و موضوعات حقوقی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .

رئیس کل دادگستری استان لرستان در این جلسه با اشاره به اینکه امروزه در کشورهای پیشرفته دنیا در خصوص مسائل بهداشت و آموزش هزینه های زیادی صرف می شود گفت : متأسفانه در کشور ما بنا به دلایلی بودجه مربوطه کمتر از سطح مورد نظر است .
جعفر بدری تصریح کرد: معلم نباید دغدغه معیشت داشته باشد و لازم است با توجه به شرایط موجود تمام تلاش خود را بکار بسته و نسل حاضر را از خطر ها عبور دهیم .
وی با توجه به حساسیت دوران ابتدایی و شکل پذیری شخصیت کودکان در این دوره گفت :باید وقت بیشتری برای تعلیم و تربیت گذاشت و در زمینه قانون گرایی و قانون مند کردن دانش آموزان و آگاهی بخشی به معلمان در این مسیر با داشتن برنامه مشخص و اقدامات پیش گیرانه تلاش کرد .
مدیرکل دادگستری استان لرستان با انتقاد از عدم ثبات شغلی در آموزش و پرورش گفت :ثبات شغلی در آموزش و پرورش بسیار مهم است و لازم است این دستگاه بر اساس تخصص حرفه ای ،وظیفه اصلی خود یعنی تعلیم و تربیت را در سر لوحه کار خود قرار دهد .

وی ورود سیاست و جناح بازی در آموزش و پرورش را یک خطر جدی دانست و تصریح کرد : نباید این دستگاه مقدس ،عرصه جناح بازی و سیاسی گری شود.

بدری در ادامه به ظرفیت های خوب آموزش و پرورش برای کمک به پیشگیری از وقوع جرم در جامعه اشاره کرد.
وی انجمن اولیا و مربیان، پرونده مشاوره ای و شخصیتی دانش آموزان و اطلاعات آماری برای شناخت پیشینه شخصیتی و .... را از نکات خوب و مثبت ارزیابی کرد .

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس حضور رئیس کل دادگستری لرستان و دادستان مرکز لرستان را به فال نیک گرفت و گفت : رسالت پرورش نسل نو و آینده کشور بر عهده زیربنایی ترین و اساسی ترین دستگاه توسعه کشور، رقم می‌خورد .

رضازینی وند مقدم کار معلمان را کاری حساس و ظریف خواند و گفت :برای انجام این رسالت نیاز به حمایت ،همدلی و همراهی همه مسئولین استان هستیم و انتظار داریم که با حمایت های بی دریغ دستگاه قضا، آموزش و پرورش لرستان بتواند رسالت خطیر خود را در جهت تحقق اهداف و توسعه استان انجام دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار