سرمربی بسکتبال شهرداری گرگان

پیوستن 3 ملی‌پوش به بسکتبال شهرداری گرگان

گرگان (پانا) - سرمربی بسکتبال شهرداری گرگان از پیوستن سه بازیکن ملی‌پوش بسکتبال به تیم بسکتبال شهرداری گرگان خبر داد و گفت: 70 درصد لیست نهایی بازیکنان تیم تا شنبه به طور رسمی اعلام خواهد شد.

کد مطلب: ۸۵۶۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد
پیوستن 3 ملی‌پوش به بسکتبال شهرداری گرگان

حمیدرضا کلاسنگیانی در حاشیه تمرین تیم اظهار کرد: از سه ماه گذشته تمرینات تیم شروع شد و آغاز کار را با بازیکنان بومی شروع کردیم و هر کسی که در گرگان و استان علاقه‌مند بود وارد تمرین شد و در تمرینات تیم شرکت کرد.

وی ادامه داد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و در حال حاضر با دو بازیکن غیربومی، 13 بازیکن در حال تمرین هستند و در حال تصمیم‌گیری هستیم که کدام یک از این بازیکنان در لیست نهایی تیم باشند.

سرمربی بسکتبال شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم حتی اگر بازیکنانی را که در لیست نهایی قرار نگرفتند حفظ کنیم و برای پشتوانه‌سازی بسکتبال گرگان برنامه‌هایی را اجرا کنیم.

کلاسنگیانی گفت: در حال حاضر رایزنی‌هایی را برای سه بازیکن ملی خوب انجام دادیم و مذاکرات با سه بازیکن نهایی شده و امشب قصد داشتیم حضور آنها را در تمرین داشته باشیم تا قرارداد را نهایی کنیم که متاسفانه به دلیل لغو پروازها این امکان ایجاد نشد.

وی اضافه کرد: امیدوارم امسال تیم خیلی خوبی را روانه مسابقات کنیم که مردم هم راضی باشند و ما در تمام بازی‌های با نیت برد در میدان حاضر خواهیم شد و هیچ بازی را از پیش باخته و از پیش برده نمی‌دانیم و اعتقاد دارم لحظه‌ها در ورزش تعیین کننده است.

سرمربی بسکتبال شهرداری گرگان درباره بودجه تیم برای لیگ امسال، تصریح کرد: من در ابتدا باید از شهردار گرگان و اعضای محترم شورای شهر تشکر کنم که ویژه به بسکتبال نگاه کردند و بودجه نسبتا خوبی را برای تیم در نظر گرفتند اما متاسفانه به بحران بسیار بد اقتصادی برخورد کردیم و وضعیت نوسانات قیمت ارز باعث شد ما هم دچار مشکل شویم.

کلاسنگیانی تاکید کرد: این بودجه در گذشته با دلار 3 هزار و 500 تومانی بوده و می‌توانستیم بازیکن خارجی خوب را جذب کنیم اما در حال حاضر نمی‌توانیم سمت بازیکن خارجی برویم.

وی اضافه کرد: با تمام مشکلات موجود سعی کردیم بودجه را مدیریت کنیم و کادر فنی برای ریال این بودجه جلسه تشکیل داد و سعی کردیم بهترین تصمیم را بگیریم و از این بودجه به نحو احسن استفاده کنیم.

سرمربی بسکتبال شهرداری گرگان اظهار کرد: اگر این سه بازیکن به تیم اضافه شوند و اگر بتوانیم دو نفر دیگر را که مدنظر داریم به تیم اضافه کنیم، خودمان را برای قرارگیری در بین چهار تیم برتر لیگ امسال آماده می‌کنیم و اگر خدا بخواهد حتی بتوانیم بالاتر از آن برسیم.

کلاسنگیانی با اشاره به اینکه امسال ما برای جذب بازیکن ملی هیچ محدودیتی نداریم، گفت: از بین بازیکنان گرگان 6 بازیکن را به صورت 100 درصد قرارداد خواهیم بست و در حال مذاکره هستیم که مبالغ را نهایی کنیم.

وی اضافه کرد: در نهایت تا شنبه 70 درصد لیست بازیکنان را معرفی خواهیم کرد و در حال حاضر با آقای سلیمانی و طاهرپور قرارداد بستیم و با یاسین کلاسنگیانی، روهام کبیر، مبین شیخی، بابک نظافت هم مذاکره کردیم و در حال صحبت‌های نهایی هستیم.

سرمربی بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص بازی‌های تدارکاتی تیم قبل از آغاز فصل، گفت: ما دو بازی تدارکاتی را در نظر گرفتیم که هفته آینده با تیم کاله آمل به صورت رفت و برگشت بازی خواهیم کرد و در نظر داریم بازی را با نماینده مشهد هم برگزار کنیم.

‌کلاسنگیانی در خصوص انتظارش از هواداران برای فصل پیش رو، بیان کرد: همیشه گفته‌ام نقطه قوت بسکتبال گرگان هوادارانش است اما هوادار هم تا جایی می‌تواند تحمل باخت را داشته باشد اما تقاضای من این است که کمی ابتدای فصل صبور باشند و ما را حمایت کنند، قول می‌دهم در طول فصل بازی به بازی بهتر شویم و انتظار هواداران را هم برآورده کنیم.

وی درباره بازیکنانی که با آنها مذاکره شد اما مذاکرات به نتیجه نرسید، گفت: با حامد حسین‌زاده، آرن داوودی و روزبه ارغوان مذاکره کردیم که حامد حسین‌زاده با ما تمرین هم کرد اما اعلام کرد با تیم شیمیدر قرارداد بسته است.

سرمربی بسکتبال شهرداری گرگان گفت: با اصغر کاردوست هم مذاکره کردیم و شنیده‌ام که با پتروشیمی قرارداد بسته و روزبه ارغوان هم به ما جواب نهایی را نداد اما با تیم دیگری هم قرارداد نبسته است.

کلاسنگیانی بیان کرد: متاسفانه ارزش پول کاهش پیدا کرده و بازیکنان هم به خاطر جبران هزینه‌هایشان مبالغ پیشنهادی خود را حتی نسبت به سال گذشته افزایش داده‌اند و این ما را دچار مشکل می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار