مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان خبر داد؛

آیین ورود کلاس اولی ها به مدرسه دشتستان برگزار شد

دشتستان ، بوشهر(پانا)_مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان گفت: تربیت فرزندان با الگو برداری از زندگی ائمه اطهار انجام شود.

کد مطلب: ۸۵۶۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد
آیین ورود کلاس اولی ها به مدرسه دشتستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش دشتستان، سید حسن لواسانی فرد صبح امروز در آیین نمادین ورود شکوفه ها به کلاس اول ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری امام حسین و ماه محرم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: ابراز محبت به فرزندان مهمترین رکن تربیتی آنان است.

وی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید گفت: امسال 3120 دانش آموز وارد کلاس اول می شوند .

لواسانی فرد افزود: تربیت صحیح فرزندان باید مهمترین دغدغه اولیا باشد زیرا کودکان امروز آینده سازان میهن عزیز اسلامی هستند .

وی با اشاره به مشارکت اولیا در تحقق اهداف آموزش و پرورش گفت: خانواده ها با مدارس ارتباط نزدیک و تعامل سازنده داشته باشند توانمندیهای فرزندان خود را با کمک معلمین شناسایی و تقویت نمایند همچنین نقاط ضعفشان با کمک معلم و مدرسه بهبود ببخشند.

این مقام مسئول با گرامیداشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: محبت به بچه ها و تربیت صحیح آنان از تامین غذا و پوشاک واجب تر است .باید آنان را با آموزه های دینی و درس های عاشورا آشنا کرد.

لواسانی فرد گفت: خیلی از خانواده ها با مشکل مالی روبه رو هستند و به کمک هم نوعان نیاز دارند آغاز سال تحصیلی فرصت مناسبی هست تا با یک عمل خداپسندانه موجبات شادی فرزندان آنان را فراهم کنیم.

مدیر آموزش و پرورش دشتستان تاکید کرد: با وجود مشکلات فراوان مدارس و همچنین کمبود نیروی انسانی معلمین با آرامش کامل در کلاس های درس از اول مهر حاضر می شوند .

گفتنی است در پایان این مراسم زنگ نمادین مدرسه نواخته شد و دانش آموزان پایه اول در کلاس های خود حضور یافتند.

مراسم ورود کلاس اولی ها به مدرسه در سال تحصیلی جدید به صورت نمادین در مدرسه غیر دولتی نورالهدی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار