پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به مناسبت آغاز سال تحصیلی 1397/98

کرمانشاه (پانا) - سال تحصیلی تازه بیش از هر کس و هر چیز با همت فرهنگیان دلسوز، فرهیخته و توانمند استان آغاز می شود و استمرار می یابد.

کد مطلب: ۸۵۶۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام  مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه  به مناسبت آغاز سال تحصیلی 1397/98

حمد بی‌حد مخصوص خداوندی است که انسان را آفرید تا با عنایات ویژه‌اش به زیور دانایی و توانایی آراسته گردد و در راه خدمت به همنوعان خود، صبور و خستگی ناپذیر، تلاش نماید.

ما کرمانشاهیان به عنوان مرزداران ایران بزرگ اسلامی، امسال در حالی به استقبال ماه مهر می‌رویم که از یک سو از شمیم عطر شهدا لبریزیم و از دیگر سو در زلزله‌ی ویرانگر سال پیش، «صد دانه یاقوت»‌های دسته‌به‌دسته فرزندان‌مان در غرب استان از هم پاشیدند تا باز با مهر هم‌وطنان گرامی‌ و مسؤولان تلاشگر در گستره‌ی کشور عزیزمان به پیوندی دوباره برسند.

سال تحصیلی تازه بیش از هر کس و هر چیز با همت فرهنگیان دلسوز، فرهیخته و توانمند استان آغاز می شود و استمرار می یابد. اینان عصاره‌ی زلال تفکر، دانایی و درایت این خاک پاک هستند و با سرانگشت تدبیر این مجموعه‌ی شریف، فردای روشن دانش آموزان این آب و خاک رقم خواهد خورد. پیشاپیش دست همتشان را می بوسم و با مردمان شریف این دیار تاریخی، چشم انتظار نتیجه‌ی مثبت تلاش هایشان خواهم‌ماند. چرا که معتقدم اگر آموزش و پرورش تمام مساعی خود را در استان به کار بگیرد، می تواند به یاری ادارات مؤثر دیگر به جنگ مشکلات استان رفته و با بهره گیری از رهنمودهای رهبر فرزانه‌ی انقلاب و نگاه روشن تدبیر و امید، گره‌های بسته را سریعتر باز نماید.

خوشبختانه استان تاریخی کرمانشاه، همواره ثابت کرده است که دانش آموزان مستعد و توانمندی در زمینه‌های مختلف تحصیلی دارد. باید بیش از سال های پیش برای این نسل های پویا برنامه‌ریزی کنیم تا این شاخه‌های امید به درختان سایه‌گستری بدل شده و کرمانشاه از وجودشان منتفع گردد.

اکنون در ترنم شگفت اشک‌ها و شعف‌ها در آغاز ماه مهربانی، امیدوارم با اهتمام فرهنگیان شریف، اولیای گرانقدر و دانش آموزان عزیز، مسیر دانایی و توانایی را برای آبادانی این مرز بوم با سرعتی چشمگیر طی نماییم تا در مقابل مردم بزرگ این سامان و آیندگان ایران اسلامی انجام وظیفه کرده و سربلند باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار