مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

گفتمان «تربیت حسینی» و «تربیت انقلابی» سرلوحه کار آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید است

سمنان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: گفتمان «تربیت حسینی» و «تربیت انقلابی» سرلوحه کار آموزش و پرورش در شروع سال تحصیلی جدید است.

کد مطلب: ۸۵۵۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد
گفتمان «تربیت حسینی» و «تربیت انقلابی» سرلوحه کار آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید است

محمد دستورانی در دیدار باآیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه استان سمنان افزود: آموزش وپرورش استان در طول سه ماه گذشته در قالب پروژه مهر، آمادگی کامل برای آغاز سال تحصیلی جدید و مهری باشکوه دارد.

وی اظهارکرد: در سال تحصیلی جدید ۱۲۰هزار دانش آموز در ۱۱۰۰ مدرسه با همراهی ۱۰ هزار معلم و معلم یار در ۵ هزار کلاس درس چراغ تعلیم و تربیت استان را روشن خواهند نمود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در این جلسه با اشاره به تلاش ها در جهت آماده سازی مدارس برای شروع سال تحصیلی جدید گفت: تلاش می شود در بهار دانایی به مبارزه جهل و نادانی که باعث خسارات عظیم به اسلام شده است برویم.

دستورانی بابیان اینکه وظیفه آموزش و پرورش تربیت دانش آموزانی است که درصف پیکار عدل با کفر قراربگیرند، گفت: تعدادی از روحانیون و طلاب مذهبی در سال جدید به عنوان مشاور مذهبی به تعدادی از مدارس فرستاده می شوند و نکات آموزشی را برای دانش آموزان بیان می کنند.

وی در پایان با اشاره به قدمت فرهنگی نظام تعلیم و تربیت استان سمنان بیان کرد: از دوران زندیه نظام آموزشی در استان دایر و این قدمت به بیش از 210 سال گذشته بازمی‌گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار