دستگیری 6 نفر از شکارچیان متخلف در لامرد

شیراز (پانا) - ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان لامرد موفق به دستگیری ۶ تن متخلف و کشف و ضبط ۴ قبضه اسلحه و سایر ادوات شکار شدند.

کد مطلب: ۸۵۴۴۷۴
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری 6 نفر از شکارچیان متخلف در لامرد

به گزارش روابط عمومی محیط زیست استان فارس، مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس اظهار داشت: ماموران سخت کوش یگان حفاظت محیط زیست لامرد، در حین گشت و کنترل شبانه متوجه راکبین یک دستگاه موتورسیکلت شده که شبانه به سمت ارتفاعات روستای شنایز در حال حرکت بودند.

بر اساس این گزارش، متهمین از تاریکی شب استفاده کرده و ناپدید شدند و مامورین پس از اقامت شبانه در منطقه، صبح روز بعد فورا جستجو برای یافتن متخلفین را آغاز کرده و در ساعت 14روز جمعه 24شهریور یکی از متخلفین که به دیده بانی مشغول بود را مشاهده کردند این متخلف که حدود صد متر قبل از رسیدن به محل اصلی کمین کرده بود، از موتورسیکلت خود پیاده شده و از منطقه فرار کرد اما با هوشیاری ماموران 5 نفر دیگر از همدستان وی در کمین گرفتار شدند.

سعید محمودی افزود: ابتدا از این متخلفین لاشه 8 قطعه کبک و تیهو، یک قبضه اسلحه ساچمه زنی غیرمجاز، یک قبضه اسلحه ساچمه زنی مجاز و مقداری مهمات مربوطه کشف شد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس در ادامه بیان داشت: از نامبرده نیز یک قبضه اسلحه دولول غیرمجاز و بک قبضه اسلحه ساچمه زنی مجاز کشف شد.

هر 6 متهم با دستور مقام قضایی روانه بازداشتگاه شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار