نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

مقاومت و اطاعت از ولی فقیه رمز موفقیت ملت ایران است

سمنان (پانا) - آیت الله سیدمحمد شاهچراغی گفت: مقاومت و اطاعت از ولی فقیه رمز موفقیت ملت ایران در جنگ روانی جبهه رسانه ای است.

کد مطلب: ۸۵۳۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد
مقاومت و اطاعت از ولی فقیه رمز موفقیت ملت ایران است

آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: مقاومت در برابر ظلم درس بزرگ عاشوراست که ملت ایران با تکیه بر آن، بر همه تحریم‌ها چیره می‌شود.

وی در خطبه ‌های نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به 40 سال تحریم های اقتصادی، سیاسی و روانی استکبار افزود: آمریکا و همراهانش اکنون از طریق جبهه رسانه ای وارد جنگ روانی علیه ایران اسلامی شدند.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: مردم و مسئولان باید به فرموده های رهبری توجه و در عمل توصیه های ایشان را اجرایی و عملیاتی کنند.

وی اظهار کرد: عملیاتی شدن راهکارهای رهبری پیروزی حتمی را نصیب ملت ایران می کند.

امام جمعه سمنان با اشاره به حمله نیروی سپاه پاسداران به مقرر تروریست ها در اقلیم کردستان عنوان کرد: این حمله چند پیام داشت، اول مرهمی بر زخم های شهدای مریوان بود و دیگر اینکه ایران اسلامی هیچ جنایتی را بی پاسخ نمی گذارد.

وی گفت: این اقدام هشداری به دشمنان منطقه بود که باید هوشیار باشند و بدانند ایران اسلامی کشوری مقتدر است.

آیت الله شاهچراغی با اشاره به اینکه گرانی های اخیر را در جامعه دردی بی درمان است افزود: رهبری مشکلات مردم را بارها به سران سه قوا متذکر شدند.

امام جمعه سمنان، با بیان این که محرم ماهی برای نزدیکی به خدا است ابراز داشت: این ماه فرصت مغتنمی برای تقویت بنیان های تقوا در انسان هاست و مردم ایران باید از عاشورا و محرم درس مبارزه همیشگی با استکبار جهانی را بیاموزند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به شهادت علی اصغر(ع) و برگزاری همایش شیرخواران در جمعه اول ماه محرم گفت: تنها شهیدی که امام حسین (ع) در واقعه کربلا برایش نماز اقامه کرد همین شهید 6 ماهه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار