معاون تعلیم تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیدالشهدا(ع) اسلامشهر :

دشمنان جمهوری اسلامی تحمل دیدن عزت ایران با اقتدار را ندارند

اسلامشهر (پانا) -معاون تعلیم تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیدالشهدا(ع) اسلامشهر با تاکید بر لزوم ایستادگی در مقابل دشمن گفت: دشمن به فکر صلاح و خیر اسلام و مسلمین نبوده است.

کد مطلب: ۸۵۳۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد
دشمنان جمهوری  اسلامی تحمل دیدن عزت ایران با اقتدار را ندارند

حجت الاسلام جواد سفری در مراسم شیرخوارگان حسینی در اردوگاه شهید غلامی سپاه سیدالشهدا (ع) اسلامشهر، با اشاره به نقش زنان از جمله حضرت زینب (س) درقیام عاشورا اظهارکرد: جامعه امروز ما هم زنانی داشتند که بچه های خود را به سمت میدان های نبرد در سوریه و عراق روانه کردند.

وی در ادامه با توجه به مسئله مهم نفوذ دشمن گفت:ما در یک جامعه ای زندگی می کنیم که می خواهیم خوب باشیم و دشمنان ما این عزت را نمی توانند تحمل کنند و برای این نقشه کشیدندو در جریان نفوذ هر کاری از دستشان بر می آید، انجام می دهند.

معاون تعلیم تربیت ناحیه مقاومت بسیج سیدالشهدا (ع)اسلامشهر تصریح کرد: حضرت زینب کبری(س) که پرچم دار نهضت عاشوربعد از امام حسین (ع)است وبعد از شهادت امام حسین (ع) جریان بیداری و آگاه سازی را راه اندازی کرد و مطمئن باشیداگر غیر این بود، کربلا مغفول می ماند.

وی تاکیدکرد: دشمن می خواست کاری کنند که فردای روز عاشورا تاریخ نویسان و مردمی که آگاهی ندارند یزید را قدیس تلقی کنند ،ولی با اقدامات حضرت زینب(س) بعد از عاشورا همه دچار تحول عظیمی شدندو اول اقدام ایشان تسلی دادن به اطرافیان و به ویژه امام سجاد(ع) بود.

حجت الاسلام سفری خاطر نشان کرد:اگر امروز می گوییم مرگ بر آمریکا و می خواهیم استکبار را تحقیر کنیم به همین دلیل است ونگوییم چرا در مقابل دشمن ایستادگی می کنیم و ایستادگی به نفع ماست و دشمن فهمیده که در مقابل اسلام شیعه و عاشورایان امام حسین(ع) نمی تواند کاری کند.

سخنران مراسم در بخش دیگری از سخنان خودعدم اطاعت پذیری زن از شوهر را یک آسیب دانست و افزود: دشمن می خواهد با تبلیغ برخی از شبهات کانون خانواده مسلمین را از هم یپاشد طوری که زن احساس کند حقیر است و باید حرف بشنود و لیکن اسلام برترین و بهترین قوانین را در رابطه با زنان داردومی خواهد ولایت پذیری زن را در خانواده متجلی کند زیرا،وقتی زن ولایت پذیر شد، بچه ها هم ولایت پذیر می شوند.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار