مدیر آموزش و پرورش رودان:

اولویت اصلی نهضت سوادآموزی جذب اولیای بی سواد دانش آموزان است

رودان(پانا) - مدیر آموزش و پرورش رودان در جلسه ی گروه بهبود کیفیت سوادآموزی که در دفتر این مدیریت برگزار شد، گفت: جذب اولیای بی سواد دانش آموزان همچنان اولویت اصلی این مدیریت در سال تحصیلی جدید می باشد.

کد مطلب: ۸۵۳۸۰۷
لینک کوتاه کپی شد
اولویت اصلی نهضت سوادآموزی جذب اولیای بی سواد دانش آموزان است

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، نادر صفایی دهبارز در جلسه ی گروه بهبود کیفیت سوادآموزی با دستور کار کیفیت بخشی به امر سوادآموزی، بررسی راه های استفاده از مشارکت مدیران و معلمان در بحث جذب و ثبت نام، چگونگی استفاده از فضاهای آموزشی مدارس، گفت: در سال تحصیلی جدید یکی از اولویت‌های این مدیریت، جذب اولیای بی‌سواد دانش آموزان است که با همکاری مدیران مدارس، بخشداری ها و دهیاری های شهرستان رودان انجام می‌شود.

وی افزود: یکی از شاخص های رشد در جامعه، میزان بهره مندی مردم آن کشور از حداقل سواد نوشتن و خواندن است و مبارزه با بی سوادی در مقوله توسعه فرهنگی به عنوان نخستین گام تلقی می شود.

رئیس اداره سواد آموزی آموزش و پرورش رودان با ارائه گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های سواد آموزی و موانع و مشکلات به تشریح آخرین وضعیت اجرای طرح باسواد کردن اولیاء بی‌سواد دانش آموزان، اعلام میزان حق الزحمه آموزش دهندگان، ارزیابی فعالیت های سوادآموزی، نحوه بستن قرار داد با موسسه و نحوه همکاری آموزش دهندگان در سال 96 پرداخت.

محمد نجفی خاطر نشان کرد: نظارت شایسته بر عملکرد آموزش دهندگان و توانمند سازی آنان و جذب کم سوادان و بی سوادان از مهمترین برنامه های سوادآموزی درسال تحصیلی جدید می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار