با حکم محمد بطحایی

سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش‌وپرورش منصوب شد

تهران (پانا) - وزیرآموزش وپرورش با صدور حکمی عبدالرسول عمادی را به سمت سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش‌وپرورش منصوب کرد.

کد مطلب: ۸۵۳۵۲۵
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش‌وپرورش منصوب شد

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش متوسطه متن حکم عبدالرسول عمادی به شرح زیر است:

«برادر گرامی

جناب آقای عبدالرسول عمادی

با سلام

نظر به تعهد، سوابق مدیریتی و تجارب ارزشمند جناب عالی در آموزش‌وپرورش، به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت آموزش متوسطه منصوب می‌شوید.

امید است با توکل به خداوند متعال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری و رهنمودهای رییس‌جمهور محترم و برنامه‌های ابلاغی اینجانب به مجلس شورای اسلامی و با مشارکت و همفکری مدیران، نخبگان، کارشناسان و مدیران کل استان‌ها در جهت تحقق وظایف محوله موفق و موید باشید.

توفیق شما را در انجام مسوولیت‌ها در راستای سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی و سیاست‌های دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسالت دارم.»

همچنین بعدازظهر امروز آئین اعطای حکم و تقدیر از زحمات علی زرافشان معاون سابق متوسطه وزارت آموزش و پرورش با حضور شاپور محمدزاده، مدیرکل دفتر وزارتی و حسین بزرگی‌زاده، مشاور ویژه وزیر آموزش و پرورش در دفتر معاونت آموزش متوسطه برگزار شد.

در این جلسه از زحمات چندساله علی زرافشان تشکر و تقدیر شد و حکم سرپرست جدید این معاونت اعطا و مقرر شد ه‍فته آینده مراسم تکریم و معارفه معاونان سابق و فعلی آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش برگزار شود.

عبدالرسول عمادی دارای مدرک دکتری تاریخ علم است و ریاست اداره‌کل آموزش و پرورش استان‌های بوشهر و خوزستان، مدیریت برنامه‌ریزی سازمان نهضت سواد‌آموزی، مشاور سازمان ملی بهره‌وری ایران و مدیریت تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و تدریس در دانشگاه را در کارنامه خود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار