بازدید معاون عمرانی وزیر آموزش‌وپرورش از مدارس استان اصفهان

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در سفر به استان اصفهان از فضاهای آموزشی خمینی‌شهر و مدارس شهرضا بازدید کرد.

کد مطلب: ۸۵۳۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون عمرانی وزیر آموزش‌وپرورش از مدارس استان اصفهان

به گزارش روابط عمومی سازمان نوسازی، معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در سفر به استان اصفهان با کارکنان اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان دیدار و گفت‌وگو کرد و به همراه مدیران‌کل نوسازی مدارس و آموزش‌و‌پرورش این استان از روند اجرای پروژه‌های مدرسه‌سازی این شهرستان بازدید و وضعیت مدارس فرسوده و نیازمند بازسازی را بررسی کرد.

مهرالله رخشانی‌مهر در این سفر که سیدمحمدجواد ابطحی، نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی نیز در آنآن حض داشت، از مدارس تخریبی و نیازمند بازسازی و همچنین برخی پروژه‌های در دست اجرای این شهرستان بازدید کرد و برای بازسازی مدارس فرسوده و کمک به تکمیل و تجهیز برخی مدارس این شهرستان قول مساعد داد.

در سفر رئیس سازمان نوسازی مدارس به استان اصفهان مقرر شد مدارس تحویلی این شهرستان که تا پایان مهر امسال افتتاح می‌شوند از سوی سازمان نوسازی مدارس کشور تجهیز شود. سالن ورزشی لادره تا پایان امسال به اتمام برسد، منابع تامین تجهیزات کارگاه‌های هنرستان‌های شهرستان خمینی‌شهر نیز از سوی این سازمان تامین شود و همچنین در صورت تامین اعتبار تخریب و بازسازی، مدارس دانش، ملاصدرا، فروغ، سعید امامی، هشتم شهریور در اولویت تخریب و بازسازی قرار گیرد.

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش همچنین در ادامه سفر خود از مدارس نیمه‌تمام و در حال اجرای شهرستان شهرضا نیز بازدید کرد، در این بازدید، سمیه محمودی، نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش پرورش استان و روسای شهرستان، رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور را همراهی کردند. در بازدید چند ساعته از مدارس این شهرستان، برای تسریع در روند تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و بازسازی مدارس تخریبی نیازمند، تصمیمات لازم گرفته شد.

رخشانی‌مهر در ادامه این بازدید با حضور بر مزار سردار رشید اسلام شهیدحاج محمدابراهیم همت و شهدای ۸ سال دفاع مقدس، یاد و خاطره این دلاورمردان را گرامی داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار