فرماندار قاین در همایش طلایه داران تبلیغ:

قیام امام حسین(ع) در تمام دنیا منادی انسانیت و شرف و آزادی شد

قاین (پانا) ـ فرماندار قاین گفت:قیام امام حسین(ع) حادثه ای را رقم زد که در تمام دنیا منادی انسانیت و شرف و آزادی شد.

کد مطلب: ۸۵۳۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد
قیام امام حسین(ع) در تمام دنیا منادی انسانیت و شرف و آزادی شد

کریمی فرماندار شهرستان قاینات در همایش طلایه داران تبلیغ شهرستان ضمن عرض تسلیت فرارسیدن ماه محرم، ماه خون و قیام و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، اظهار داشت: قیام امام حسین (ع) دارای دو وجه بود. وجه ظاهریش این بود که در برابر دشمن شکست بخورد. اما وجه باطنی این قیام مختص همان زمان و مکان نبود بلکه حادثه ای را رقم زد که در تمام دنیا منادی انسانیت و شرف و آزادی شد.

وی درادامه با بیان اینکه دو نماد در شیعه متبلور است؛ گفت: ارادت به امام حسین(ع)و مهدویت و انتظار قائم آل محمد از شاخصه های مهم شیعیان می باشد.

کریمی با بیان اینکه انسان ها دارای حرمت و جایگاه هستند، اظهارکرد: همه باید تلاش کنیم به این جایگاه ها، حرمت دهیم و در جامعه برای رسیدن به مقاصد و تعالی خود، دیگران را با گفتار، نوشتار و تهمت ها، قربانی نکنیم.

فرماندار خطاب به مبلغین، تأکید کرد: همه باید تلاش نمائیم مشی پیامبر عظیم الشأن را در جامعه پیاده کنیم و راهبردمان این باشد که با رفتار مان یک فرد خنثی و معاندی را به علاقه مندان نظام و ائمه اضافه کنیم و او را به صراط مستقیم هدایت نمائیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: درد مشترک آحاد مسئولین و مردم جامعه اشتغال،اعتیاد و حاشیه نشینی است ولذا همه باید کمک بکنند تا یک تصویر واقعی از کشور برای مردم نشان دهیم و دستاورد های نظام و حاکمیت را بدرستی برای مردم تبیین نمائیم وماه محرم بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای نظام و حاکمیت می باشد که مبلغین از این فرصت به نحو احسن باید استفاده کنند.

آیت الله اصفهانی امام جمعه سابق قاین نیز دراین جلسه طی سخنانی با تاکید بر این موضوع که مبلغین باید در جلسات خود همه مستمعین را مد نظر داشته باشند گفت:روحانیون با توجه به شرایط موجود باید مطالبی را بیان کنند که برای همه جذاب باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار