مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

لزوم انجام مدیریت مشارکتی در مدارس

زاهدان(پانا)_ مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: باید بتوانیم در سال تحصیلی جدید مدیریت مشارکتی با فکر دیگران را دنبال و اجرا کنیم زیرا یکی از اشکالات در رویکرد مدیریت وجود نگاه متمرکز است به گونه‌ای که همه امور را به صورت شخصی انجام می دهیم و غافل از کارهای تیمی و گروهی هستیم لذا هر کسی باید نقش خود را ایفا نماید.

کد مطلب: ۸۵۳۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد
لزوم انجام مدیریت مشارکتی در مدارس

علیرضا نخعی در گردهمایی مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: از نگاه بلند نظرانه مسئولین نظام و شخص وزیر محترم آموزش و پرورش در انتصاب نیروهای توانمند و کارآمد به خصوص احقاق حق استان سیستان و بلوچستان سپاسگزاریم.

وی تصریح کرد: با هدف متفاوت بودن این گردهمایی از برنامه‌های قبلی، مبادرت به انجام آن کرده ایم و بسیار زیاد به نتایج آن دل بسته ایم لذا جمع بندی این گردهمایی می‌تواند یک سال تحصیلی متفاوت را رقم بزند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: مدرسه باید با دانش آموز و والدین گفتگو کند و رابطه عمیق و تنگاتنگی برقرار نماید تا نتایج حاصله مورد رضایت دو طرف باشد.

نخعی گفت: متاسفانه سیستم مدیریت ما سیستم رشد دهنده و بالنده نیست و آفات تمرکز و سیاست متمرکز شدن بسیار زیاد است.

وی ادامه داد: موضوع مهم ساماندهی نیروی انسانی به عنوان سودآورترین کار و اقدام در راس همه برنامه‌ها قرار دارد و با جدیت بیشتری باید پیگیری شود.

نخعی افزود:با هدف معلم دار شدن و اختصاص نیرو به همه کلاس ها در مناطق، موضوع را به شدت دنبال کرده و عملکرد ادارات را رصد خواهیم کرد.

وی ابراز کرد: اهمیت روز آغاز سال تحصیلی و برگزاری جشن غنچه ها، شکوفه ها، جوانه ها و هرآنچه که به ذوق و شوق بچه‌ها بیانجامد بسیار زیاد است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: باید با تفکر و اندیشه کار را پیش ببریم و با جدیت دنبال حل مسائل باشیم و رویکرد توسعه داری و خلاقانه را بیشتر به کار بگیری زیرا هیچ درسی بالاتر از کار نیست و هیچ آینده ای بهتر از کار کردن اتفاق نمی افتد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار