مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیــل:

۵۰ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل به ثبت رسید

اردبیل (پانا) - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیــل از ثبت بیش از ۵۰ میلیون تردد در پنج ماهه نخست امسال در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: محور اردبیل آستارا و بالعکس پرترددترین محور استان در این مدت بوده است.

کد مطلب: ۸۵۲۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد
۵۰ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل به ثبت رسید

علی رحمتی در جلسه بررسی توسعه تجهیزات ثبت تخلفات جاده‌ای در اردبیل اظهار داشت: هم اکنون 38 دوربین نظارت تصویری و 27 سامانه هوشمند ثبت تخلف سرعت‌سنج و پلاک‌خوان در محورهای مواصلاتی استان اردبیل فعال بوده و 24 سامانه هوشمند ثبت تخلف سرعت‌سنج نیز در حال نصب است .

دبیر کمیسیون ایمنی راه‌های استان بیان کرد : امیدواریم با نصب 10 سامانه هوشمند ثبت تخلف سرعت‌سنج و پلاک‌خوان در محورهای شمال استان شاهد افزایش ایمنی و کاهش تصادفات در این محورها باشیم چرا که میزان بالای تصادفات در محورهای شمال استان اردبیل نگرانی عمومی را به همراه دارد .

وی از ثبت بیش از 50 میلیون تردد در پنج ماهه نخست امسال در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و افزود: محور اردبیل آستارا و بالعکس پرترددترین محور استان در این مدت بوده است و بیشترین خوردهای ورودی و خروجی از استان از این محور تردد کرده‌اند .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با بیان اینکه این میزان تردد توسط 64 سامانه تردد شماری که در 32 نقطه از راه‌های استان نصب شده به ثبت رسیده است، گفت : در مدت یادشده تخلف سرعت 18 هزار وسیله نقلیه توسط دستگاه‌های ثبت تخلف سرعت به ثبت رسیده است .

رحمتی با تاکید بر رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه و مجاز در ایام سفرهای تابستان تصریح کرد: بیش از 30 درصد وسایط نقلیه عبوری به صورت رفت و برگشت در محور بران - قره‌آغاج دارای تخلف سرعت غیرمجاز هستند .

وی اظهار کرد: از مردم و به ویژه مسافران انتظار می‌رود تا در راستای کاهش حوادث و تلفات جاده‌ای به ازای هر دو ساعت رانندگی 15 دقیقه استراحت کرده و از طریق سامانه 141 مرکز مدیریت راه‌ها از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار