سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی عنوان کرد:

لازمه ارتقای سطح علمی جامعه توجه به آموزش و پرورش است

بیرجند (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: ارتقای علم جز با توجه اساسی به سازمان هایی همچون آموزش و پرورش میسر نمی شود.

کد مطلب: ۸۵۲۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد
لازمه ارتقای سطح علمی جامعه توجه به آموزش و پرورش است

علی اصغر موسوی کیا سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی صبح امروز در جلسه تجلیل از رتبه های برتر کنکور سراسری در شهرستان بیرجند، گفت: اگر از انسانی تشکر و قدردانی صورت می گیرد ، وی باید تلاش خود را در آن زمینه افزایش دهد و تقدیر از این عالمان نیز، تقدیر از علم و دانش تلقی می شود.

موسوی کیا ادامه داد:خداوند متعال اسامی و ویژگی های خاصی دارد، اما زیبایی این اسامی به دلیل وجود نام معلم است که خداوند نیزابن نام را داراست و در این جا از تمامی همکارانم که برای سرافرازی دانش آموزان تلاش می کنند، سپاسگذارم.

سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به اینکه علم در دنیای امروز قدرت است ، گفت:هر فردی که در دنیا عالم باشد ، بر مسائل غالب و چیره است وگرنه زیر پا له می شود.

وی افزود:بشر به این باور رسیده است که هر جا علم وجود دارد ، قدرت نیز هست و این قدرت ، پیشرفت را در همه عرصه ها برای افراد مهیا و برقرار می سازد .

موسوی کیا جایگاه اصلی آموزش و پرورش را بسیار بالا در بین سایر دستگاه ها بر شمرد و گفت : نشر علم یکی از زیباترین کارهاست که در روایات و احادیث از آن،به عنوان زکات علم یاد می شود.

سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی تکبر و غرور را آفت علم بر شمرد و افزود:شیطان به این دلیل رجیم شد که تکبر را سر لوحه کرد و بر آدمی سجده نکرد.

علی ناصری فرماندار شهرستان بیرجند نیز در این جلسه ، ضمن تشکر از اهتمام اداره آموزش و پرورش بیرجند بابت برگزاری این مراسم ، اظهار کرد: قدر دبیران خوب را بدانید ؛ من داشتن این دبیران را تجربه کردم و بر این باورم که تعداد این دبیران ، روز به روز در حال افزایش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار