معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان:

27 هزار دانش‌آموز پایه اول استان کردستان در جشن شکوفه‌ها شرکت می‌کنند

سنندج (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان گفت: همزمان با سراسر کشور، 27 هزار دانش‌آموز پایه اول ابتدایی استان اولین روز ورود خود به مدرسه را جشن می‌گیرند.

کد مطلب: ۸۵۲۳۳۴
لینک کوتاه کپی شد
27 هزار دانش‌آموز پایه اول استان کردستان در جشن شکوفه‌ها شرکت می‌کنند

صدیقه عبداللهی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان با اعلام این خبر گفت: همزمان با 31 شهریور ماه بیش از 27 هزار دانش آموز پایه اول استان با شرکت در مراسمی با عنوان جشن شکوفه ها، آغاز سال تحصیلی جدید و روز اول ورود خود به مدرسه را جشن می گیرند.

عبداللهی افزود: در این مراسم کلاس اولی ها ضمن آشنایی با شرایط و محیط مدرسه، با عوامل اجرایی، معلم و همکلاسی های خود ارتباط برقرار نموده و این امر باعث کاهش استرس و اضطراب آنها می شود و شروع خاطره انگیز و بیاد ماندنی از آغاز تعلیم و تربیت رسمی به همراه والدین خود خواهند داشت .

وی ادامه داد: این مراسم در همه مدارس ابتدایی سطح شهر و روستا برگزار خواهد شد و همچنین مراکز پیش دبستانی نیز جشن غنچه ها را در همین روز برای بیش از بیست هزار نفر نوآموز پیش دبستانی برگزار می کنند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان در پایان خاطر نشان کرد: امسال با توجه به تقارن جشن شکوفه ها با مراسم دهه دوم محرم، این مراسم متناسب با حال و هوای فرهنگی و دینی اجرا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار