تصویر/ میترا حجار، شقایق فراهانی و سمیرا حسن‌پور در جستجوی همسران‌شان در جزیره کیش

تهران (پانا) - فیلمبرداری جدیدترین ساخته مهدی صباغ‌زاده، کارگردان سینما و تلویزیون که یک کمدی پربازیگر است، به زودی در کیش به پایان می‌رسد. علی انصاریان، فوتبالیست سابق تیم ملی نیز در این فیلم نقش‌آفرینی کرده است.

کد مطلب: ۸۵۲۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرآنلاین، فیلمبرداری کمدی «کلوب همسران» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مهدی صباغ‌زاده که در سکوت خبری آغاز شده بود، ظرف روزهای آتی در جزیره کیش به اتمام می‌رسد.

محمدرضا شریفی‌نیا، میترا حجار، شقایق فراهانی، محمدرضا هدایتی، علی انصاریان، بیژن بنفشه‌خواه، سمیرا حسن‌پور، رضا بنفشه‌خواه و گوهر خیراندیش، بازیگران اصلی این کمدی-خانوادگی هستند که در مقابل دوربین سیروس عبدلی ایفای نقش کرده‌اند.

«کلوب همسران» داستان ۳ مرد متمول و اصطلاحا «زن ذلیل»(!) را روایت می‌کند که برای فرار از دست همسران‌شان به همراه یک خواننده زیرزمینی پاپ به جزیره کیش متواری می‌شوند و نقشه ربوده شدن خود را می‌کشند، غافل از آن که ماجراهایی پر پیچ و خم در انتظارشان است...

میترا حجار و شقایق فرهانی در کلوب همسران

«کلوب همسران» بیست و دومین فیلم کارنامه سینمایی مهدی صباغ‌زاده است و با سرمایه‌گزاری علی سرتیپی، اسماعیل رضائی و حمیدرضا جبینی (گلرنگ‌رسانه) تولید می‌گردد.

همچنین کاوه صباغ‌زاده مشاور کارگردان و شهاب کاظمی مجری طرح فیلم است. تولیدکنندگان «کلوب همسران» به دنبال آن هستند که بهترین زمان را برای اکران آن انتخاب کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار