در گفت‌وگو با پانا

معاون شهردار تهران پاسخ داد: وضع درآمدی شهرداری با وجود تحریم‌های احتمالی چگونه می‌شود

تهران (پانا) - معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران درباره وضع درآمدی شهرداری تهران در شش ماهه دوم سال جاری و با توجه به تحریم‌های احتمالی گفت بدبینانه‌ترین سناریویی ممکن این است که حدود 70 درصد بودجه یعنی 12 هزار میلیاردتومان تا پایان سال محقق می‌شود.

کد مطلب: ۸۵۲۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد
معاون شهردار تهران پاسخ داد: وضع درآمدی شهرداری با وجود تحریم‌های احتمالی چگونه می‌شود

حجت‌الله میرزایی در گفت‌وگو با پانا درباره هزینه‌های شهر تهران گفت: هزینه‌های جاری تهران ماهانه هزار میلیارد تومان نیست بلکه حداکثر حدود 600 میلیارد تومان است و با محقق شدن بودجه مشکلات مالی شهرداری تا حدودی رفع می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران درباره چرایی تحقق درآمدهای شهرداری در نیمه دوم سال، گفت: یک علتش این است که بخش زیادی از توافق‌هایی که برای واگذاری و فروش املاک و دارایی‌های غیرنقدی انجام می‌‌شود و صدور پروانه‌های ساختمانی در دو ماه آخر سال سرعت بیشتری دارد و امیدواریم که در ماه‌های بعدی وضع مالی شهرداری بهتر باشد.

وی تصریح کرد: ما در شهرداری تهران تلاش می کنیم تا اوضاع درآمدی و مالی را بهبود ببخشیم .

میرزایی همچنین درباره کندی فروش املاک در شهرداری تهران نیز توضیح داد: سازمان املاک و معاونت مالی و اقتصادی شهرداری تهران در حال تهیه دستورالعملی هستند تا طبق آن مناطق و سازمان‌ها بتوانند دارایی‌های خود را در قالب بودجه مصوب به فروش برسانند. این دستورالعمل به‌زودی آماده می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار