تنگ رودیان توسط کوهنوردان شیرازی پاکسازی شد

شیراز(پانا) - تنگ رودیان روستای حسنی پاچر توسط کوهنوردان باشگاه کوهنوردی و صعودهای ورزشی ردپا شیراز از زباله و پسماند پاکسازی شد.

کد مطلب: ۸۵۱۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
تنگ رودیان توسط کوهنوردان شیرازی پاکسازی شد

رودخانه جاری در تنگ رودیان که توسط تعدادی از ساکنین و بازدید کنندگان از روستا آلوده شده بود و پسماندها و زباله های روستایی به داخل تنگ سرازیر شده بود پس از بازدید کوهنوردان از منطقه، آن ها به پاکسازی این تنگه پرداختند.

به گزارش اعضای این باشگاه کوهنوردی، گر چه پاکسازی ساعت ها به طول انجامید ولی حجم زیاد زباله ها به گونه ای بود که پاکسازی آن از عهده گروه ها و سمن های زیست محیطی خارج بود.

روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست، توجه ویژه مسئولین و دهیاری روستاهای منطقه را به این مهم جلب و از آن ها درخواست نمود تا قدر این موهبت الهی و طبیعت زیبا که به رایگان به ساکنان منطقه اهدا شده است را بدانند.

روستای حسنی پاچر در استان فارس، شهرستان ممسنی، بخش دشمن زیاری قرار دارد و بین دو روستای حسنی پاچر و علی آباد سرتنگ، تنگ رودیان با طول تقریبی ۵ کیلومتر قرار گرفته است.

مسیر دسترسی به این تنگ و آبشار حسنی پاچر، از طریق جاده شیراز یاسوج، سه راهی هرایجان، جاده بوان به روستای حسنی پاچر می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار