استاندار گلستان

گلستان ظرفیت خوبی در حوزه صادرات مرغ دارد

گرگان(پانا) - استاندار گلستان با بیان اینکه یک‌هزار واحد تولیدکننده فعال مرغ در استان گلستان وجود دارد، اظهار کرد: گلستان ظرفیت خوبی در کشور برای صادرات مرغ دارد.

کد مطلب: ۸۵۰۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد
گلستان ظرفیت خوبی در حوزه صادرات مرغ دارد

دکتر سیدمناف هاشمی در نشست با کشاورزان و دامداران گنبدکاووس که باحضور وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد، تصریح کرد: با توجه به مشکلات کشاورزان و مردم استان گلستان با منابع طبیعی،۲ تیم از وزارت جهاد کشاورزی برای بررسی و مساعدت لازم در گلستان مستقر شده، تا اصلاحات لازم انجام شود.

وی افزود: مقامات وزارت کشاورزی به جد به دنبال رفع مشکلات کشاورزان با منابع طبیعی هستند و بنا دارند با استفاده از ظرفیت قانونی به توافقاتی با کشاورزان برسند تا مشکلات به حداقل برسد.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به منابع محدود دولت و مشکلات موجود نگاه بخش کشاورزی باید به سمت و سوی سرمایه‌گذاران خصوصی باشد و این افراد حمایت شوند.

دکتر هاشمی با اشاره به اینکه از بخش خصوصی و سرمایه‌گذارانی که اشتغال و تولید ایجاد کرده حمایت خواهند شد،گفت: رویکرد ما در استان رفع موانع موجود در بحث صنعت و کشاورزی وایجاد اشتغال پایدار است و از حضور سرمایه گذاران در گلستان به گرمی استقبال می کنیم .

وی حمایت از سرمایه گذاران و مجریان طرحهای اقتصادی و اشتغالزا را سیاست دولت تدبیر و امید عنوان کرد و افزود : سعی ما استفاده از تمام ظرفیت های موجود در استان برای اجرای طرح های دارای توجیه فنی و اقتصادی است .

استاندار گلستان با بیان اینکه انتفاع سرمایه گذاران را قبول داریم و مانع آن نیستیم گفت: ما مانع انتفاع شخصی سرمایه‌گذاران نیستیم ،اما بخش خصوصی نباید تنها به دنبال انتفاع خود باشد، بلکه باید دلسوزانه تولید و اشتغال ایجاد کند.

دکتر هاشمی یاد آور شد: در گلستان و گنبد بخش خصوصی و سرمایه‌گذارانی دلسوز وجود دارند که سرمایه‌گذاری‌های کلانی را در این شهرستان و استان انجام دادند که باید از آنها حمایت خوبی شود.

وی افزود:گلستان ظرفیت های فراوانی در بخش های گوناگون دارد که بخش خصوصی می تواند با تزریق سرمایه مناسب و تکمیل زیرساخت ها، درآمدهای استان را تا حد زیادی افزایش و مسیر رسیدن به توسعه پایدار را کوتاه تر کند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار