قائم مقام وزیر راه و شهرسازی: 1/7 میلیون واحد مسکن مهر به متقاضیان تحویل شده است

سمنان (پانا) - قائم مقام وزیر راه و شهرسازی از تحویل یک‌ میلیون و ۷۲۰ هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان خبرداد.

کد مطلب: ۸۴۹۹۷۸
لینک کوتاه کپی شد
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی: 1/7 میلیون واحد مسکن مهر به متقاضیان تحویل شده است

احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: در کل کشور احداث دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر در دستور کار است که از سال ۸۶ تا به امروز ساخت حدود دو میلیون واحد آن به اتمام رسیده و از این تعداد واحد مسکن مهر باقی‌مانده ۱۰۰ هزار واحد فاقد متقاضی و ۳۰ هزار واحد در دادگاه منتظر صدور رای نهایی است.

وی در ادامه افزود: از میزان واحد مسکن مهر ساخته‌ شده یک‌ میلیون و ۷۲۰ هزار واحد به متقاضیان تحویل داده‌ شده است و حدود ۲۸۰ هزار واحد دیگر به دلیل نبود اعتبار دارای مشکلات زیر بنایی آب، برق و گاز هستند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با اشاره به اینکه خوشبختانه دولت تصمیم به حل مشکل مسکن مهر گرفته و طبق دستور رئیس جمهور به سازمان برنامه‌ و بودجه درخواست تامین اعتبار شده است، تصریح کرد: پرونده مسکن مهر با یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار بسته می‌شود و امیدواریم با تامین اعتبارات لازم تا پایان سال‌جاری ۱۵۰ هزار واحد و سال آینده نیز ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر را به متقاضیان تحویل دهیم.

مهرآبادی اظهار کرد: از ۱۰ هزار واحد مسکن مهر شهر شاهرود دو هزار واحد آن نیمه تمام باقی‌مانده و ۹۰۰ واحد دارای نواقص است که قرار شد جمع‌بندی انجام و دو هفته بعد نتیجه این جمع‌بندی‌ها در دفتر تهران اعلام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار