در هفته دولت؛

اداره و آموزشگاه های فیروزه به شبکه اتصال وایرلس ( بی سیم ) مجهز شدند

فیروزه (پانا)- فاز اول طرح شبکه اتصال وایرلس(بی سیم ) فیروزه بابرقراری ارتباط اداره، آموزشگاه های شهرهای فیروزه و همت آبادو روستای گرماب بزرگ با اعتباری بالغ بر پانصد میلیون ریال به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۸۴۹۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد
اداره و آموزشگاه های  فیروزه به شبکه اتصال وایرلس ( بی سیم ) مجهز شدند

فیروزه(پانا): این پروژه، با حضور طاها؛ امام جمعه، حکیم پور؛ سرپرست فرمانداری،حیدری؛ مدیر اداره و جمعی از مدیران و مسئولان شهرستانی صبح امروز چهارشنبه هفتم شهریور ماه به بهره برداری رسید.

حکیم پور؛سرپرست فرمانداری با گرامیداشت هفته دولت و تشکر از تلاش آموزش و پرورش در راه اندازی این شبکه، افتتاح این پروژه را فراهم ساختن تمهیداتی جهت نظارت بیشتر در راستای گسترش دولت الکترونیک و نیز ارتقاء کیفیت خدمات رسانی و تکریم ارباب رجوع قلمداد کرد.

حیدری؛ مدیر اداره نیز ضمن خیر مقدم و تبریک عید سعید غدیر خم و گرامیداشت هفته دولت، به ارائه گزارشی از روند اجرای این پروژه از جمله مشخصات فنی، مالی و محاسن آن پرداخت .

سهولت راه اندازی و قابلیت گسترش آسان، پوشش فواصل بالا،کاهش هزینه های مدارس در تمامی بخش های : حمل و نقل، تلفن،خرید نرم افزار،اشتراک اینترنت و ...، برگزاری کلاس های مجازی،فوق برنامه،مهندسی کنکور در یک آموزشگاه و بهره مندی همزمان سایر آموزشگاه ها، ایجاد بستر اینترنی هماهنک با حجم و پهنای باند بالا،برقراری استفاده از اتوماسیون اداری و بانک نرم افزاری فناوری اطلاعات از طریق سرور ftp و ایجاد یک شبکه کامل و بستر امن با سرعت بالا در تبادل فایل و اطلاعات بین تمام مدارس با یکدیگر،اداره و اداره کل از جمله موارد مطروحه بود که ذکر شد.

حیدری در ادامه ابراز امیدواری نمود که با بهره گیری حداکثری از افتتاح این پروژه ها، کمک شایان ذکری به مجموعه آموزش و پرورش فیروزه شود و در راستای ارتقاء کیفیت آموزشی و پرورشی و تربیت دانش آموزانی توانمند و پر امید، گام های موثرو قابل تأملی برداشته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار