معاون اقتصادی استاندار کردستان : دولت مقتدر، برآمده از حمایت مردم است

سنندج(پانا)-در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل امور اقتصادى و دارایى استان، یادآور شد: طى ٤٠ سال گذشته، ملت و نظام سختى هاى فراوانى را متحمل شده اند که با همدلى و همصدایى توانستند این مشکلات را هموار کنند.

کد مطلب: ۸۴۹۵۶۶
لینک کوتاه کپی شد
معاون اقتصادی استاندار کردستان : دولت مقتدر، برآمده از حمایت مردم است

حسین فیروزى معاون اقتصادی استاندار کردستان در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل امور اقتصادى و دارایى استان، یادآور شد: طى ٤٠ سال گذشته، ملت و نظام سختى هاى فراوانى را متحمل شده اند که با همدلى و همصدایى توانستند این مشکلات را هموار کنند.

وى مشکلات امروز کشور را برآمده از نظام سلطه عنوان کرد و عدم همراهى سایر کشورها با یکجانیه نگرى آمریکا را نشانگر درستى سیاست هاى ایران دانست.

فیروزى تضعیف آگاهانه یا ناآگاهانه دولت را زمینه ساز عدم موفقیت دولت ذکر کرد و افزود: از مدیران، فعالان اجتماعى، اصحاب رسانه و همه آحاد جامعه انتظار داریم این صدا طنین انداز شود که حل مشکلات فقط با وحدت میسر است.

معاون استاندار خاطرنشان: همه ما به عنوان بخشى از دولت موظفیم به مردم خدمت کنیم، پاسخگو باشیم و با تمام توان براى حل مشکلات تلاش کنیم اما تحقق این امر زمانى میسر مى شود که ملت یکصدا باشد و دولت برآمده از خود را حمایت کند.

وى در ادامه به پرسش امروز مجلس از رییس جمهور اشاره و خاطرنشان کرد: سوال از رییس جمهور حق مجلس است اما مقطع فعلى زمان مناسبى براى استفاده از این حق نبود.

فیروزى با اذعان به اینکه، این روزها، روزهاى اختلافات عمیق و گسترده نیست یادآور شد: دشمن تمام توان خود را براى شکست ما به کار بسته ما هم باید همه توان خود را براى همگرایى و وحدت بگذاریم.

معاون هماهنگى امور اقتصادى و توسعه منابع استاندار کردستان در ادامه این مراسم گفت: وزارت اقتصاد و دارایى، وزارتخانه اى مهم است و این روزها که مسائل اقتصادى براى مردم در اولویت قرار دارد اهمیت آن بیشتر مشهود شده است.

وى جایگاه کارکنان این حوزه را مهم ذکر کرد و افزود: موضوعات اقتصادى، دارایى، کمرکات، مالیات و دهها مسؤولیت خطیر دیگر بر عهده ایشان است و مردم از همه ارکان دولت انتظار کارآمدى دارند.

فیروزى خطاب به مدیران ارشد وزارت اقتصاد و دارایى حاضر در این جلسه، عقب ماندگى تاریخى کردستان را یادآورى و تاکید کرد: کردستان نیازمند توجه ویژه اقتصاد و دارایى است چرا که اگر زیرساخت ها آماده نباشد، تاخیر در توسعه طبیعى است.

وى خاطرنشان کرد: دولتمردان به نیازهاى توسعه اى استان واقف هستند اما علیرغم نگاه مثبت دولت به استان، در توسعه زیرساخت ها، نسبت به میانگین کشور عقب هستیم.

فیروزى با اشاره به اینکه بیکارى در کردستان از میانگین کشور است و همچنین نیاز استان به شتاب در سرمایه گذارى، تاکید رهبرى بر رفع این دو مشکل کردستان را یادآورى کرد.

وى با قدردانى از ذیحسابان و نیروهاى متخصص و خدوم شاغل در اداره اقتصاد و دارایى کردستان، گفت: بودجه استان نسبت به نیاز استان کم است و بسیار مهم است که این بودجه کم به درستى صرف وظایف و ماموریت ها شود.

در این مراسم از خدمات حسین دهقانى تکریم و محمدعظیم ملک به عنوان مدیرکل اقتصاد و دارایى کردستان معرفى شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار