مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی :

مدیران مدارس نقش مهمی در تحول مدرسه دارند

بجنورد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: مدیران مدارس نقش مهم و کلیدی در تحول و رشد مدرسه دارند.

کد مطلب: ۸۴۹۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیران مدارس نقش مهمی در تحول مدرسه دارند

براتعلی حاتمی در برنامه رادیویی زنگ خدمت اظهار داشت: آمادهسازی برای مهرماه امر مهمی در آموزش و پرورش به شمار میرود که در این راستا ستادی به نام ستاد پروژه مهر از اسفند آغاز به کار میکند.

وی ادامه داد: این ستاد دارای 5 کمیته که برنامهریزی، سازماندهی معلمان، آمادهسازی مدارس و نظارت ارزیابی در کمیتههای این ستاد انجام می گیرد.

براتعلی حاتمی گفت: امروز وچهارشنبه مانور حضور در مدارس جهت بررسی و ارزیابی انجام میگیرد و یک هفته قبل از مهر نیز دوباره اکیپهای مشخص شده به مدارس سراسر استان اعزام خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش در ادامه بیان کرد: استخدام نیروهای جدید به دو صورت انجام می گیرد یک دانشگاه فرهنگیان که از طریق کنکور سراسری ومعدل بالای 15 جذب خواهند شد و در حال انجام مصاحبه پذیرفته شدگان هستیم که 799 نفر در مصاحبه شرکت کرده اند و 610 نفر پذیرفته می شوند.

وی ادامه داد: جذب لیسانس و فوق لیسانس یا همان ماده 28 که بیش از 200 نفر جذب شده و دوره یکساله در دانشگاه فرهنگیان را می گذرانند و واردکلاس درس خواهندشد.

براتعلی حاتمی با اشاره به هفته دولت افزود: چندین پروژه آموزشی در این هفته افتتاح شده است و 30 پروژه آموزشی ، ورزشی وفرهنگی در اول مهر ماه با حضور دانش آموزان مسئولان استانی کشوری افتتاح خواهندشد.

مدیرکل آموزش و پروش استان گفت: با توجه به جذب ماده 28 ، دانشگاه فرهنگیان و نیروهای حقالتدرسی شرایط خوبی در انتقالی و جابه جایی داریم.

وی در ادامه بیان کرد: از تمامی همکاران محترم که در دورترین نقاط استان در حال خدمت هستند تقدیر وتشکر میکنم.

براتعلی حاتمی با اشاره به پستهای مدیریت مدارس بیان کرد: امسال در مرکز استان پست مدیریت مدارس بر اساس آزمون انجام گرفته است که مدیران نقش مهمی در تحول مدرسه دارند و باید با برنامه مدون و منظم خود را برای مهر آماده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار