برگزاری جلسه ستاد تنظیم بازار اسلامشهر

اسلامشهر (پانا)-سرپرست فرمانداری اسلامشهر گفت: هیچ جای امنی برای فعالیت محتکران و قاچاقچیان کالا در شهرستان وجود ندارد.

کد مطلب: ۸۴۹۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه ستاد تنظیم بازار اسلامشهر

مسعود مرسلپور که در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان اسلامشهر سخن می گفت، ضمن تبریک هفته دولت و هفته امامت و ولایت اظهار کرد: اقدامات خصمانه دشمنان کشورمان در ماههای اخیر و بار روانی که در بازار ایجاد کرد، باعث افزایش قیمت ارزهای خارجی بویژه دلار شد و در این بین عده ای سودجو نیز با بستری که فراهم شد مشکلاتی را در بازار و عرضه محصولات مختلف بوجود آوردند.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری جلسات ستاد تنظیم بازار شهرستان گفت: باید بصورت مرتب بازار شهرستان و قیمتها کنترل و رصد شود و تصمیماتی که در این ستاد مصوب می شود با جدیت تمام توسط ادارات مربوطه اجرائی شود.
سرپرست فرمانداری اسلامشهر با بیان اینکه بر اساس تدابیر اتخاذ شده از سوی دولت هیچ کمبود و کاستی در زمینه تامین کالاهای مختلف بویژه کالاهای اساسی مردم وجود ندارد افزود: باید با تلاش شبانه روزی سطح رضایتمندی مردم حفظ شود.
وی برضرورت تداوم گشت های مشترکی که درسطح شهرستان باحضور دستگاههای مختلف تشکیل شده تاکید وافزود: این گشت های مشترک باید در سطح بخش های شهرستان نیز انجام شود.
مرسلپور ادامه داد: اداره صنعت، معدن و تجارت می بایست از دادسرای شهرستان و تعزیرات حکومتی درخواست نماید به پرونده های مربوط به کشف کالاهای قاچاق و انبارهای احتکار کالا خارج از نوبت رسیدگی و نتیجه را نیز جهت اطلاع شهروندان در رسانه های منعکس کنند.
وی بر ضرورت نظارت بر نحوه توزیع مرغ و گوشت که با قیمت مصوب دولتی در سطح شهرستان و توسط برخی فروشگاهها انجام می شود تاکید کرد و خاطر نشان کرد: در این زمینه مباشری از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت به جهاد کشاورزی جهت توزیع مرغ و گوشت با قیمت مصوب معرفی خواهد شد و تا زمان عدم ارتکاب تخلف و جرم توسط وی توزیع این کالاها ادامه خواهد داشت.

/خبرنگار:ریحانه فتحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار