رئیس فدارسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران:

استان اردبیل باید به قطب اسکیت کشور تبدیل شود

اردبیل (پانا) - رئیس فدارسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران گفت: استان اردبیل باید در حوزه اسکیت برنامه اساسی داشته باشد و بتواند به قطب اسکیت کشور تبدیل شود.

کد مطلب: ۸۴۹۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد
استان اردبیل باید به قطب اسکیت کشور تبدیل شود

بهمن محمدرضایی رئیس فدارسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران گفت: اختصاص اعتبارات ویژه برای راه‌اندازی پیست اسکیت اولویت اساسی است و تلاش مسئولان اجرایی و مدیران مربوطه در این زمینه شایسته قدردانی است .

وی اظهار داشت: استعدادیابی رشته ورزشی اسکیت دختران و پسران ۱۲ تا ۱۵ سال در بندرعباس برگزار می‌شود و برنامه‌ریزی لازم در این زمینه انجام یافته است .

رئیس فدارسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران با اشاره به این که این استعدادیابی فرصتی بسیارمهم است، بیان کرد: این استعدادیابی فرصت مناسبی برای شناسایی استعدادهای ورزش اسکیت در کشور است .

محمدرضایی گفت: نیاز است در هر استان و کشور یک پیست اسکی استاندارد داشته باشیم که انتظار می‌رود در این زمینه اداره کل ورزش و جوانان استان و مسئولان مربوطه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند .

وی بیان کرد: از اداره کل ورزش و جوانان استان و مسئولان انتظار داریم پیست اسکی استاندارد و ویژه راه‌اندازی کنند تا دغدغه و مشکلی در این زمینه پیش نیاید .

رئیس فدارسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران با اشاره به این که المپیاد رشته‌های مختلف ورزشی قرار است سه ماه آینده برگزار شود ، گفت: در این المپیاد نیز رشته ورزش اسکیت مبنای کار قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار