تقدیر استاندار قزوین از احساس مسئولیت بانک قرض الحسنه مهر ایران در مسیر توانمندسازی بانوان

قزوین (پانا) - عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین از اجرای طرح "اندوخته بانوان مهر ایران" در استان قزوین تقدیر نمود.

کد مطلب: ۸۴۸۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر استاندار قزوین از احساس مسئولیت بانک قرض الحسنه مهر ایران در مسیر توانمندسازی بانوان

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، استاندار قزوین طی نامه ای از زحمات و تلاش های دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران، حسن میرزا عبدالهی ها مدیر شعب استان قزوین و کلیه کارکنان استان قدردانی نمود.

در این طرح بانک قرض الحسنه مهر ایران به بیش از 33 هزار نفر از زنان سرپرست خانوار، بد سرپرست و بی سرپرست با معرفی دفتر امور بانوان و خانواده استانداری وام قرض الحسنه 30 میلیون ریالی پرداخت می نماید. این طرح با هدف توانمندسازی، رفع مایحتاج ضروری و تقویت بنیه خوداشتغالی زنان سرپرست خانوار طرح ریزی و از ابتدای سال جاری به اجرا درآمده است. در استان قزوین بیش از 500 نفر از زنان سرپرست خانوار به شعب استان قزوین معرفی شده و تاکنون بیش از 40% معرفی شده گان وام 30 میلیون ریالی این بانک را دریافت نموده اند.

طرح اندوخته بانوان مهر ایران برای کلیه بانوان سطح کشور نیز تسهیلات مرحله ای 30 ، 60 ، 120 و200 میلیون ریالی قرض الحسنه با کارمزد 4 درصدی پیش بینی نموده است که با مراجعه به کلیه شعب این بانک در کشور با پس انداز ماهیانه 2 میلیون ریال به مدت 4 ماه از تسهیلات 30 میلیون ریالی مرحله اول بهره مند گردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار