معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد:

37 مقام کشوری حاصل رقابت دانش آموزان دختر زنجانی در سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری

زنجان(پانا)-معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به درخشش دانش‌آموزان دختر استان زنجان در مرحله کشوری مسابقات فرهنگی و هنری گفت: دانش‌آموزان دختر در این مسابقات موفق به کسب 15 مقام نخست تا سوم و 21 رتبه برگزیده شدند.

کد مطلب: ۸۴۸۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
37 مقام کشوری حاصل رقابت دانش آموزان دختر زنجانی در سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به درخشش دانش‌آموزان دختر استان زنجان در مرحله کشوری مسابقات فرهنگی و هنری گفت: دانش‌آموزان دختر در این مسابقات موفق به کسب 15 مقام نخست تا سوم و 21 رتبه برگزیده شدند.

محمود عباسی گفت : دانش‌آموزان دختر زنجانی در مرحله کشوری مسابقات فرهنگی و هنری که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد موفق به کسب 6 مقام نخست و 6 مقام دوم شدند و 3 جایگاه سوم را تصاحب کردند و 21 رتبه برگزیده کشوری را به خود اختصاص دادند.

وی با اشاره به درخشش دانش‌آموزان زنجانی در این دوره از مسابقات فرهنگی و هنری بیان کرد:زهرا میرزایی در تکنوزای تار، مائده کرمی در خوشنویسی، مریم علیپور در مینا کاری از ناحیه 1 و الهام احمدی در شعر، زهرا محمدی در داستان کوتاه و مهسا قنبری قنبری نیا در نقد ادبی از ناحیه 2 رتبه نخست را از آن خود کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ابراز کرد: دانش آموزان فرشته فرامرزلو در مقاله پژوهشی، تینا اسکندری و مائده اصحابی در نشریه الکترونیکی و مهسا ابوطالب زاده در فرش بافی از ناحیه 2 و فاطمه تاران در پته دوزی و ملیکا عبادی در فیلم کوتاه از ناحیه 1 توانستند در جایگاه دوم قرار بگیرند.

همچنین فاطمه جعفری در مشبک چوب از شهرستان خدابنده، روژین صحافی در تکنوازی سنتور از ناحیه 2 و لیلا موسوی در شعر از ناحیه 1 در سکوی سوم جشنواره قرار گرفتند.

وی کسب رتبه برگزیده را افتخارات دانش‌آموزان زنجانی در این دوره عنوان کرد و گفت: نگین احمدی در وبلاگ، محدثه ذوالقدر در نشریه الکترونیکی، فاطمه جعفری در مقاله پژوهشی، شیوا قدرت زاده در تذهیب، رقیه طارمی در نقاشی پاستل، نگین مهدیخانی و آرزو جعفری در بازیهای رایانه ای از شهرستان ابهر، فاطمه لطفی در نقالی و فاطمه جعفری در مقاله پژوهشی از منطقه سجاسرود، زهرا بهرامی در وبلاگ از شهرستان ایجرود، فاطمه قاسمی در نقد ادبی، فائزه وزیری تبار، زهرا خطیبی،نرگس ناجیان در فیلم کوتاه، رومینا مهری در رنگ روغن و زهرا آقایاری در وبلاگ وغزل ترابی در گواش، از ناحیه 2 و فرشته موذن زاده، نرگس جزء اسلامی، زهرا عبدی، فاطمه حسنلو، پروین صحبتی در فیلم کوتاه از ناحیه 1 نیز برگزیده این مسابقات شناخته شدند.

وی با اشاره به اثرات تربیتی و روانی مثبت حضور دانش آموزان در انواع مسابقات فرهنگی و هنری، قرآنی، ورزشی و علمی جهت شکوفایی استعداد های دانش آموزان خواستار همکاری بیش از پیش اولیا و دانش آموزان و مدیران مدارس برای حضور و ایفای نقش مؤثر در برگزاری مسابقات گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار