نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی:

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی: محبت را در دبستان‌ آموزش دهید

تبریز(پانا)- نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز در دیدار با معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش‌و پرورش بر لزوم آموزش محبت به دانش‌آموزان در دبستان‌ها تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۴۸۳۰۷
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی: محبت را در دبستان‌ آموزش دهید

حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل هاشم با ابراز خرسندی از موفقیت‌های علمی دانش‌آموزان و برپایی چنین جشنواره‌های علمی گفت: برای اینکه بتوانیم در امر تربیت نتیجه بگیریم باید ارتباط مناسبی با دانش‌آموزان برقرار کنیم و مسیر این کار فقط محبت است .

امام جمعه شهر تبریز افزود: مهمترین اصل در تربیت اسلامی محبت داشتن به دیگران است که فارغ از موقعیت اجتماعی آنها را بپذیریم، حرف‌هایشان را بشنویم و با اخلاق نیکو و اسلامی با مردم رفتار کنیم .

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با ابراز تاسف از برخی غفلت‌ها که از این مهم در جامعه رخ داده است، گفت: امیدواریم متولیان امور با عمل خود به گونه‌ای رفتار کنند که زمینه‌های جذب کودکان و نوجوانان و جوانان با ارزش‌های اصیل اسلامی فراهم شود.

در ادامه این دیدار معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش هم اهداف جشنواره جابربن حیان را تشریح و آن را نماد واقعی حرکت به سوی اقتصاد دانش‌بنیان مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری دانست.

رضوان حکیم‌زاده افزود: آموزش و پرورش سعی دارد از طریق برگزاری چنین جشنواره‌هایی علاوه بر فراهم کردن زمینه رشد استعدادهای دانش‌آموزان، کار تیمی و گروهی را از کودکی در وجود آنان در دبستان‌ها نهادینه و با حذف فضای رقابت و مسابقه حس تعاون و دوستی را در دانش‌آموزان تقویت کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار