مشاهیر مدفون در تکیه‌ریزی تخت فولاد چه کسانی هستند؟

تهران (پانا) - کتاب محرمان خلوت انس درباره مشاهیر مدفون در تکیه‌ریزی تخت فولاد به قلم دکتر پژمان دادخواه وارد بازار نشر شد.

کد مطلب: ۸۴۷۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد
مشاهیر مدفون در تکیه‌ریزی تخت فولاد چه کسانی هستند؟

کتاب «محرمان خلوت انس» با موضوع مشاهیر مدفون در تکیه ریزی تخت فولاد به قلم دکتر پژمان دادخواه و مقدمه دکتر حسن بلخاری قهی توسط نشر تمدن علمی منتشر شد.

دادخواه درباره موضوع و بخش های این کتاب گفت: این کتاب درباره مشاهیر مدفون در تکیه ریزی تخت فولاد است که در سه بخش مذهب، هنر و ادبیات، فرهنگ و سیاست تنظیم شده است. شخصیت های برجسته ای چون شیخ مرتضی ریزی، ملا محمدحسین فشارکی، ملا محمدجواد آدینه‌ای، استاد عبدالحسین برازنده، محمدحسین میرزا فصیح خاقانی، احمدخان فاتح الملک، مصطفی فاتح، محمدعلی دانش و ... در این کتاب مورد تامل قرار گرفته‌اند.

این پژوهشگر هنر درباره علت نگارش این کتاب گفت: همواره دغدغه‌ام مطالعه و تحقیق در حوزه فرهنگ و هنر است. در این زمینه شناخت شخصیت‌های برجسته تمدن‌ساز که تمام تلاش خود را در راستای شکوفایی این سرزمین به کار گرفته اند، امری مهم و ضروری می باشد و به بیانی دیگر می توانند چراغ راه و الگویی برای نسل های بعد باشند.به همین سبب تصمیم گرفتم درباره مشاهیر مدفون در تکیه ریزی تخت فولاد تحقیق کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار