جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان اصفهان برگزار شد

اصفهان(پانا)-جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان اصفهان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و اعضای شورای برنامه ریزی با موضوع مدیریت بوفه های مدارس برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۷۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان اصفهان برگزار شد

در ابتدای جلسه مدیر سازمان دانش آموزی استان پس از خیرمقدم به حضار و تبریک اعیاد قربان و غدیر در مورد راهکارهای نظارت بر امور اجرایی و مدیریت بوفه های مدارس بیان نمود.

در ادامه اعضای شورا نظرات و پیشنهادات خود را در مورد چگونگی مدیریت بوفه های مدارس استان ارائه دادند که از آن جمله میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

1-به منظور ارتقاء خدمات بوفه های مدارس و نظارت بر امور اجرایی و کیفیت بخشی به مواد غذایی قابل عرضه در بوفه ها نماینده دستگاه های بیرونی آموزش و پرورش در شورای برنامه ریزی سازمان همکاری لازم را در این خصوص داشته باشد.

2-فرهنگ سازی استفاده از مواد غذایی سالم با توجه به ذائقه دانش آموزان با استفاده از پتانسیل و ظرفیت های صدا و سیما و انجمن اولیا و مربیان مدارس،ائمه جمعه و جماعت و رسانه ها.

3-استفاده از ظرفیت بالای سازمان دانش آموزی جهت نظارت بر امور اجرایی و مدیریت بوفه های مدارس استان با همکاری دستگاه ها و سازمان های ذیربط.

4-سازمان دانش آموزی استان با هماهنگی کمیته برنامه ریزی پایگاه تغذیه سالم استان نسبت به تنظیم دستورالعمل اجرایی و مدیریت بر بوفه های مدارس اقدام و در اسرع وقت به نواحی و مناطق ارسال گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار