مدیرکل امور زنان آموزش‌وپرورش:

مدیرکل امور زنان آموزش‌وپرورش: منبت‌کاری دانش آموزان در ورودی ساختمان وزارت نصب شود

تهران (پانا) - مدیرکل امور زنان وزارت آموزش‌وپرورش پیشنهاد کرد برخی آثار منبت‌کاری دانش آموزان در ورودی ساختمان وزارت آموزش‌وپرورش نصب شود.

کد مطلب: ۸۴۶۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل امور زنان آموزش‌وپرورش: منبت‌کاری دانش آموزان در ورودی ساختمان وزارت نصب شود

فرحناز مینایی پور به همراه مشاور مدیر امور زنان شهر تهران و روسای مناطق ۳، ۸، ۱۰، ۱۳ و ۱۴ تهران عصر روز گذشته از محل برگزاری سی و ششمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان برگزیده دختر سراسر کشور واقع در اردوگاه شهید باهنر بازدید کردند.

در این بازدید، مسؤولان ابتدا از کارگاه آموزشی هنرهای دستی و تجسمی دانش آموزان دیدن و سپس با حضور در محل برگزاری نمایشنامه‌خوانی و نقالی دانش‌آموزان با برخی از مربیان، دانش‌آموزان و داوران درباره جشنواره گفت‌وگو کردند.

مدیرکل امور زنان وزارت آموزش‌وپرورش در حاشیه این بازدید پیشنهاد داد که در یک قاب ۲ در ۳ آثار کاشی‌کاری دانش آموزان دختر تهیه و در ورودی ساختمان وزارتخانه نصب شود.

مدیرکل امور زنان وزارت آموزش‌وپرورش گفت: «باید در برنامه‌های مختلفی که در مناطق و سازمان‌ها برگزار می‌شود، از وجود این دختران و هنرشان بهره بجوییم. اگر دختران تلاش کنند و بتوانند در عرصه‌های اقتصادی و کارآفرینی حضور یابند، قطعاً امیدواری‌ها در مسیر رشد و توسعه زمینه‌های حضور زنان و دختران در جامعه بیش‌ از پیش فراهم خواهد شد.»

او افزود: «امیدوارم پیام خوبی از این اردو به استان‌های خود ببرید و باعث ایجاد موجی از علاقه توجه و علاقه‌مندی سایر دانش‌آموزان و همشهریان خود به حوزه فرهنگ و هنر شوید.»

مینایی‌پور افزود: «آموزش‌وپرورش سعی دارد تا به دانش‌آموزانی که در رشته‌های کاردانش و فنی و حرفه‌ای درس می‌خوانند، کارآفرینی آموزش دهد. این دانش آموزان کتاب کارآفرینی دارند و تقریباً آموخته‌اند که باید با ایجاد کسب‌وکاری هرچند کوچک، درآمدزایی کنند.»

او ادامه داد: «همچنین به مدیران کل آموزش‌وپرورش استان‌ها توصیه خواهیم کرد که زمینه معرفی این دانش آموزان را به جامعه، سازمان‌ها و وزارتخانه‌های مختلف فراهم سازند تا دانش آموزان به مرحله اشتغال‌زایی برسند.»

علی رمضانی، مدیرکل فرهنگی و هنری اردوها و فضاهای پرورشی نیز گفت: «این جشنواره نشان می‌دهد که فرصت خوبی در حوزه فرهنگی و هنری برای دانش آموزان و بروز استعدادها، ظرفیت و خلاقیت آن‌ها در این عرصه فراهم‌شده است.»

او پس از دیدن نقالی‌خوانی یکی از دانش‌آموزان، اجرای او را بسیار زیبا و هنرمندانه توصیف کرد و خطاب به دانش آموزان افزود: «وزیر آموزش‌وپرورش و معاون پرورشی وزارتخانه نگاه ویژه‌ای به برنامه فرهنگی و هنری دارند. اگر می‌خواهید در جامعه، کارآفرین باشید و به جایگاه والا برسید، این حوزه بسیار نقش‌آفرین و مؤثر است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار